Hoi meiden, Mijn vriendin gaat trouwen! Super- leuk! Haar zus organiseert haar vrijgezellenfeest... Met als top-activiteit een paaldansworkshop.... Prima natuurlijk als zij dat wil maar ik heb persoonlijk echt geen zin om die workshop te gaan doen... Ik heb niks met zo'n dingen. Nu twijfel ik wat te doen. De workshop kost pp 50, van te voren gaan we lunchen en dit zal ook een euro of 20 kosten. 'S avonds gaan we, samen met de mannen, uit eten wat voor ons als stel ook nog iets van min 60-80 gaat kosten. Ik geef het geld graag uit voor ze hoor maar wat doe ik nou met die paaldansworkshop? Ik heb daar gewoon geen zin en vooral niet voor 50... Wat zouden jullie doen? Gewoon meegaan? Of tijdens de workshop naar huis en 's avonds bij het eten weer aansluiten? Vind het eigenlijk gewoon belachelijk zonde van mijn geld om het uit te geven aan iets wat ik echt niet leuk vind (niet vervelend bedoelt maar ik vind het een beetje ordinair....). Van dat geld kan ik ook een dagje iets leuks doen met de kiddo's...
Is het geen optie wel mee te gaan maar te kijken ofzo en dan niet de kosten van de workshop te hebben? Desnoods ga jij om de foto's te maken ofzo. Vrijgezellenavond van mijn man ging hij vliegen in een klein vliegtuigje. 1 andere vriend heeft ook gevlogen maar daar zelf voor betaald. Misschien dat zo iets Een portie is? Vraag het anders ff aan de zus na.
Zus heeft een beetje de instelling "graag of niet hoor". Had al zoiets voorgesteld zo van ja weet je wat dan maak ik foto's/video's maar dat was onzin zei ze....
Oh nou dat is niet een heel leuke instelling. Ze zou toch moeten willen dat zoveel mogl vrienden van dr zus mee gaan of niet? Met die instelling zou ik zeggen lekker mee lunchen en de vrijgezel ontvangen en later met je man bij het koppel gedeelte weer aansluiten
Misschien moet je even informeren wat voor soort paaldansworkshop het is. Je hebt namelijk ook sport-paaldansen en dat is echt super gaaf en totaal niet op het erotische gericht maar juist op kracht enzo. Dat is echt heel erg leuk en als dat het is gaan jullie echt een super leuke middag hebben. (ik heb een aantal lesjes op sportschool gevolgd en dat was echt heel erg leuk, lijkt me nog leuker met vriendinnen enzo). Als je het geld wel gewoon kan missen zou ik sowieso meegaan ook al vind je het misschien zelf niet zo leuk. Het gaat op die dag toch om de bruid en die zal het super vinden als haar dierbaren erbij zijn...
Ja dat is wel zo maarja vind t wel gewoon zonde van mijn geld.... Dus dat is beetje mijn dilemma . Ik ben zo'n moeder die dan denkt ja maar 50 daar kan ik ook een hele leuke dag met de kindjes van hebben ipv een workshop die ik niet zie zitten
Tja, dat had ik afgelopen zondag ook; maar ik heb me er gewoon overheen gezet en ik ben gegaan. Het feestje op zich viel wel tegen, maar ach; gelukkig heb ik niet elke week een vrijgezellenfeest en dit was 1 van mijn beste vriendinnen en was ik moreel verplicht om aanwezig te zijn. De mensen zelf waren op een aantal na gewoon wel hartstikke leuk. Mja, ik zou dus gewoon wel gaan naar die workshop en gewoon net doen alsof je het hartstikke leuk vind voor de sfeer. Just smile and be happy. Soms kun/moet je als vriendin zijnde niks anders doen, haha. En ja, het is inderdaad heel veel geld! Maar het had erger gekund Je had ook naar de dierentuin kunnen gaan (je kinderen hadden je gelyncht) of gaan bowlen ofzo Ik mag hopen dat je voor dat geld trouwens wel een mannelijke stripper erbij hebt !
Ik ben heel erg voor 'niks doen waar je geen zin in hebt', maar vind dit wel beetje op randje van egoïstisch denken. Ik heb zo veel onzinworkshops gevolgd met vrijgezellenfeestjes die totaal niet mijn ding waren. Maar het gaat toch om de gezelligheid en lol die je hebt met elkaar? Als je echt morele bezwaren hebt als het heel erotisch is, dan heb je een punt, maar puur denken: 'ik kan wat leukers doen met mijn geld' vind ik juist bij zo'n gelegenheid wat ongepast.
Ik zou dan tussendoor wegglippen en me later weer aansluiten. Ik ga geen vijftig euro betalen voor iets wat ik eeecht niet wil, kunnen we een week van eten..
Zo zie ik het dus ook.. Ik heb ook in de wandelgangen tegen mijn vriendinnen gezegt dat ik geen vrijgezellenfeest wil van 150 euro. komop zeg, het moet wel leuk blijven he.. Ik hoop dat ze naar me hebben geluisterd Ik zou het gewoon zeggen, het kost me teveel geld. klaar.. en als zij dan vind dat je niet mee moet gaan vind ik dat echt kinderachtig. sommige mensen hebben gewoon niet zoveel geld liggen voor zoiets. en als het dan super leuk lijkt, zou ik zeggen oke, maar als je er ook tegenop ziet.. nah.. nee zou ik niet doen..
Tja...het gaat niet om jou hè, het is niet jouw feestje. Dus zet je erover heen en ga gewoon mee. Ik heb al een shitload aan vrijgezellenfeestjes meegemaakt waar ik geen zak aan vond, maar de bruid in spé vond het leuk én vond het leuk dat alle vriendinnen er waren en dát is waar het om gaat, niet of jij de activiteit leuk vindt ,
Ik krijg de indruk dat het je niet alleen maar om het geld gaat. Als ze voor die 50 euro iets anders zouden doen, zou je wel meedoen? Dan vind ik niet dat je het kunt maken om weg te blijven omdat jij de activiteit niet zo geslaagd vindt. Het gaat toch niet om jou? Het moet een leuke dag zijn voor de bruid. Ik sluit me aan bij mrs. Blossom. Als je het echt niet kunt betalen, zou ik dat gewoon zeggen. Maar ik krijg de indruk dat dat niet de hoofdreden is.
Helemaal mee eens. Draait niet perse om wat jij leuk vindt, het gaat om de bruid. Of moeten ze het programma om jou laten draaien die dag? Als je het niet kunt betalen, is het inderdaad anders. Maar dat je ook andere dingen met je geld kunt doen...sja je kunt het inderdaad maar 1 keer uitgeven. Dan zou je bij alles wat je doet moeten nadenken wat je OOK zou kunnen doen (zowel qua geld als qua tijd ofzo).
Tsja lastig.. ben ook heel erg voor "geen dingen doen die je écht niet wilt". Maar dit feestje is voor de toekomstige bruid en je doet dit voor haar. Als ik jou was zou ik proberen me over het "niet willen" heen te zetten en gewoon gaan. Misschien valt het allemaal mee!
Ps. Ik heb ook een keer een paaldansworkshop gedaan met een vrijgezellen. Was echt SUPER! Totaal niet ordinair (dat hebben we er wel zelf van gemaakt maar ok haha).
Ik moet overigens wel heel eerlijk zeggen als het écht erotisch is dan ga ik niet hoor want dat vind ik gewoon niks (beetje preuts dan denk ik whabha ), vooral niet omdat ik eigenlijk ook niemand ken op zus na dus dan ga ik daar niet lekker erotisch mee doen (als jullie snappen wat ik bedoel haha).