vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi allemaal!

Heeft er iemand nog leuke tips en/of ervaringen voor een leuk actief (vies worden mag best :) ) vrijgezellenfeest?
    Ik ben er nog vrij vroeg bij ;) . Het bruidspaar gaat in september trouwen. Maar we zijn waarschijnlijk met een groep van zo'n 20 meiden, dus om een datum te vinden waarop veel meiden er bij kunnen zijn, moeten we wel vroeg zijn waarschijnlijk.

Ik zoek iets tussen Rotterdam en Waalwijk in... Dordrecht, Gorichem, die regio's zijn dus ook oke... eventueel Tilburg. Maar veel verder moet het niet zijn.

Mensen ergens leuke en natuurlijk ook betaalbare ervaringen gehad? Ik zit te denken aan een prijs van max 50 euro voor een middagprogramma, zodat er s avonds nog ruimte is om gezamelijk (met de mannen) te wokken of eventueel met de pannenkoekenboot te gaan varen.

alvast bedankt!

groetjes
    Athina

2. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Met mijn zusje hebben we een naakte man geschilderd. In eerste instantie erg ongemakkelijk, zo'n naakte man voor je, maar als dat eenmaal weg is, hilarisch.
    Zeker de reactie van haar was zo komisch, een naakte man???
    Dit was in utrecht, wij hebben daarvoor een tocht met kano's door de grachten gemaakt.
    Daarnaast hebben we met mijn andere zus in Rotterdam gebuikdanst, was ook erg leuk, maar wat minder lachwekkend dan het 1e.
    Ik zal zeggen google maar eens en dan zie je hoeveel keuzes erzijn.

kieke

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    workshop paaldansen/ cocktailshaken?
    of wat mij zelf wel lachen lijkt, zo'n soort tupperware party, maar dan met ander plastic :D

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat is gelijk het probleem.. ik zie door de bomen het bos niet meer ;) . Het schilderen van een naakte man, heb ik gezien, op zich leuk, maar niet actief genoeg. Ik zoek wat meer 'outdoor' idee. Probleem is alleen dat dat vaak ook erg prijzig is...
    Kano'en vind ik zelf niet geweldig, maar dat komt ook omdat ik dat zelf vrij inspannend vind en als je dan niet mee doet, kun je gelijk helemaal niet erbij zijn. Als je een stormbaan ofzo laat doen ;) - en het is te zwaar (voor bijvoorbeeld moeder van de bruid) dan kan ze in elk geval nog erbij zijn.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    je kan gaan lasergamen in r'dam parkhaven
    en je kan gaan steppen door r'dam

heb wel eens een tucktuck speurtocht gedaan, maar dat was in zandvoort

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat is inderdaad meer wat ik zoek :) . Die tuctuc speurtocht lijkt me ook wel erg grappig, jammer dat het in zandvoort was.
    Steppen geld een beetje hetzelfde voor als het kano'en -niet echt een mogelijkheid (denk ik) om halverwege af te haken als het te zwaar blijkt. Maar ik ga in elk geval eens verder kijken of ze ergens anders een tuc tuc speurtocht hebben en hoe dat lasergamen is :)

7. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel

Ik heb zo'n tupperware party met ander plastic gehad op m'n vrijgezellenfeest!:D Was hilarisch! Alleen in het begin even een beetje raar omdat m'n moeder en schoonmoeder er ook bij waren.:)

8. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Skien of snowboarden op een indoorbaan???
    Vind wel het nadeel als er al wat kunnen er gelijk wat groepen ontstaan.
    Efteling, veel keuze en is voor iedereen toegankelijk.
    Of iets op de boerderij? Zoals dit, lekker ludiek
    Boerderijuitje.nl
    Heb zelf op mijn vrijgezellenfeest gepaintbald, daarna op de mountainbike en gekampeerd met groot vuur en bbq.
    Was erg leuk, maar ik ben dan wel sportief ingesteld en vind het niet erg om zand te happen.
    Weet dat ze er niet zoveel hebben betaald voor.

kieke

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
  10. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

ow dit is echt heeeeel erg gaaf :) ! Jammer dat het zo ver rijden is nog.... Zoiets moeten ze toch ook wat dichterbij hebben?!

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dit heb ik gedaan met mijn vrijgezelle feest:D:D:D
    http://www.deboerinn.nl/
    echt super lachen en helemaal met een grote groep meiden...

Van baggerworstelen, touwslingeren en klompengolfen kunnen de vrijgezellen groepen bij ons uit de voeten. De activiteiten bestaan uit blokken van 2 uur, waardoor het mogelijk is om zelf een programma samen te stellen.

De Challenge bestaat uit diverse touwbruggen, vlotten, wankele bruggen en andere obstakels, dit alles voornamelijk over de sloot. Na een welverdiende douche kan de dag worden afgesloten met een barbecue, alvorens jullie vertrekken om de dag af te sluiten in Utrecht of Amsterdam.

Uiteraard is het mogelijkheid om de vrijgezel regelmatig in het middelpunt van de belangstelling te laten staan, waarbij zowel enthousiasme en creativiteit van de groep wordt gevraagd.

Deel Deze Pagina