Hallo, Ik ben op zoek naar een sim-only abonnement. Alleen ik weet niet zo goed wat ik moet kiezen. Heb altijd KPN gehad en heb eigenlijk altijd bereik. Maar als ik dan bijv. KPN met Ben vergelijk, zie ik vrij veel verschil in prijs. Ik ben bang dat ik met een ander provider die goedkoper is, minder bereik heb. Service kan me niet zoveel schelen, dat is overal niet zo goed. Heeft er iemand ervaring met Ben? En is er iemand die een provider afraadt? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes Noor
ik heb een Sim-Only abonnement bij Telfort maar dat is van KPN dus ook altijd bereik, mijn broer had Ben en dat heeft hij weer gauw opgezegd, in de binnenstad geen bereik en in gebouwen met veel staal ook niet.
Hmm, ja het voordeel is dat je ieder moment op kan zeggen bij Ben. Je maakt daar gebruik van het T-Mobile netwerk. Ik heb alleen maar ervaringen met KPN, maar ben niet van plan om ongeveer het dubbele te betalen. Wat een afzetters.
heb slechte ervaringen met t mobile wat bereikbaarheid betreft dus ben weer overgestapt op kpn Maar is ieder voor zich
Ik heb zelf besloten om over te stappen op Ben, ook o.a ivm de prijzen en omdat je maandelijks kunt opzeggen. Omdat hun op het T-mobile netwerk zitten heb ik daar eerst zo'n bereik test gedaan, en dat zag er in onze omgeving goed uit vandaar dat ik het ga proberen, want het scheelt zo veel geld! Dus ik zou zeggen, even naar de T-mobile site gaan en het bereik daar testen
Ik heb ook een Ben abonnement voor erbij, aangezien ik met mijn gewone abonnement vaak over mijn belminuten ga. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen problemen mee heb gehad tot dusver. Bevalt prima, en het is lekker goedkoop! Ik zou het gewoon proberen, en mocht het niet bevallen kun je het gewoon gelijk weer opzeggen. Ideaal lijkt me!
Ik werk in een telefoonwinkel en vertel mijn klanten het volgende: Als je voor goedkoop wilt gaan, zou ik zeggen ga voor Ben. Wil je een goede bereikbaarheid, ga van voor KPN/Hi/Telfort of Vodafone. Ben zit idd op het netwerk van T-mobile en de dekking van dit netwerk is minder als van de rest. Buitenshuis is dit meestal geen probleem, alleen de binnen-dekking is minder. Als je goed op internet zoekt, kun de van de andere providers ook wel leuke aanbiedingen vinden. Als je veel belt en weinig tot niet smst, zou ik telfort nemen, als je veel smst zou ik voor HI gaan. Je zou ook nog kunnen kijken naar bijvoorbeeld Simyo (dit is ook kpn) Succes ermee
Ik heb een jaartje of 4 Telfort gehad en super tevreden. En nu sinds een paar maanden Tmobile omdat ik perse een iPhone wilde en oww wat baal ik daar vreselijk van (van mijn abonnement ben er dus helemaal niet tevreden over en zit er helaas nog 2 jaar! aan vast wat heb ik een mega spijt! Ik zou voor Telfort gaan daar erg tevreden over.
Mijn man en ik hebben een sim only abbonement van Vodafone. We betalen per abbonement 8,95 per maand, hiervoor hebben we 250 belminuten en 75 smsjes. We hebben zeer goede ervaringen met vodafone. Eigenlijk hebben we altijd bereik...alleen afgelopen maand 1x niet. Verder in 5 jaar tijd alleen maar goede ervaringen.
KPN, al een jaar of 4. Wil niks anders meer, Vodafone, Telfort en T-Mobile altijd problemen mee gehad. Geen bereik enz.
Dat is vreemd...wij hebben nooit problemen met het bereik van Vodafone. Mijn man is militair en komt echt op de gekste plekken in Nederland en heeft altijd bereik. Kennis van mij zit bij de politie...en de politie heeft voor hun werktelefoons ook vodafone.
Idd Vodafone is ook goed mijn man heeft ook een Vodafone abonnement en we zijn daar ook erg tevreden mee
Wij zijn bij Simpel en het beval erg goed. Ze gebruiken het netwerk van KPN, eigenlijk nooit problemen met bereik. Het kost slechts 2,50 per maand voor 100 belminuten. Je betaald in één keer 70,00 voor twee jaar en dan is het klaar, geen kredietcheck of zo meer nodig. Ik heb op mijn telefoon denk al bijna een jaar Simpel en ben erg tevreden.