zit te surfen op het net naar een nieuwe vaatwasser maar zie haast doorde bomen het bos niet meer wat zijn er een hoop en wat moet je nou kiezen... zijn er mensen met een hele goeie thuis of tips adviezen pfff hoop dat als ik ga bevallen er toch wel een nieuwe is al die rommel op de aanrecht enzo
haha, wou net hetzelfde gaan posten! heb altijd in huurhuizen gewoond incl vaatwasser, en nu voor het eerst zonder! aaaargh, word helemaal gek! ik HAAAAAT afwassen! vriend krijgt deze maand zn overuren uitbetaald, dus ben m al heel lief aan het aankijken voor een vaatwasser. lees dus ff mee met je!
Kijk maar eens op besteproduct.nl of besteconsumentenkoop.nl, dan kun je een beetje vergelijken. Ik heb sinds een maandje ook een nieuwe en ik wilde er niet al te veel geld aan uitgeven, maar ik hoef er dan ook geen met 50 verschillende prodramma's. Het is hier uiteindleijk een Bosch geworden...
hoe bedoel je je went aan die luxe haha ja er moet echt een andere komen zo meteen maar aan de afwas van gisteren blehh vriendlief had nog geprobeerd hem open te schroeven maar jah het is al een oud beesie dus vandaar dat we er geen monteur meer bij halen dus echt druk aan het orienteren op de huidige markt (en prijs)
welk type bosch heb je gekozen ? heb hier ook wel al een paar met redelijke recenties kan ik kijken of ie er bij staat ..
Die van ons is ook kapot, al een paar weken. En aaarrrrghhh wat heb ik een hekel aan afwassen, vooral als je 't niet gewend bent, dus ik leef met je mee. Iig, wij gaan waarschijnlijk voor een Miele. Die we nu hadden was ook een Miele en die is 14 jaar meegegaan, zonder problemen (tot nu dus). Voor ons reden genoeg om weer voor Miele te gaan. We hebben ook even geïnformeerd bij de elektronicawinkel hier in 't dorp en die raden ook Miele aan, of Siemens. Kwalitatief is Siemens BIJNA net zo goed als Miele (volgens hun dan hè), maar wel een stukje goedkoper. Onze eerste keus was toen dus eigenlijk Siemens, maar wij willen een vaatwasser met een lade voor 't bestek ipv zo'n bakje en volgens mij hebben ze die van Siemens niet.
lijkt erop dat het een bosch of een siemens gaat worden maar wat is er een hoop zeg en manlief gaat vandaag in ieder geval niet op stap ervoor.. werkt in de rozensector dus jah druk druk druk
Wij hebben net een nieuwen en besteld bij keukenloods o.i.d. via internet dus. Goedkoper als uit de winkel. En prima afgeleverd en gemonteerd!
Vorige huis hadden we een losstaande bosch *stond in de bijkeuken* nu hebben we een whirlpool *zat al in de keuken* en in de nieuwe keuken komt ook een whirlpool *type zou ik even moeten opzoeken in de papieren thuis* Ik was/ben over beide merken goed te spreken.