vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door Molly, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik zou even een tijdje wegblijven van de site, maar in mei gaat een vriendin van me trouwen en ik ben nog op zoek naar leuke tips voor haar vrijgezellen feest. Dus zolang ik het niet over zwanger raken heb, ben ik ook niet echt aanwezig toch ;)!

    Heeft er iemand leuke tips?

    Groetjes Kim

    PS Voor iedereen die inmiddels zwanger is: Gefeliciteerd, geniet ervan en voor degenen die nog druk bezig zijn: Succes, ik ben ook ook nog druk aan de klus!
     
  2. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
  3. Niet meer actief

    wij hadden voor een vriendin een heel servies gemaakt. erg leuk
    alleen weet ik even het adres niet meer was in ieder geval in den haag maar zal vast ook ergens anders zijn
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Op stap gaan met en de aanstaande een leuk pakkie aandoen en opdrachten uit laten voeren :) is bij ons altijd een geslaagd feestje geweest :)

    Veel plezier...groetjes liselotje ;)
     
  5. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    De meiden hebben mij verkleed als Roodkapje mee naar de Efteling genomen. Waar ik koekjes moest verkopen. En allerlei opdrachten moest doen. Ik moest een Wolf, een Oma en een Jager zoeken.
    's Avonds de stad in. Ik kreeg een poezie-album mee waar ik de jongens in moest laten schrijven.
    Gina
     
  6. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik had zelf n hele leuke;
    Eerst gezellig uiteten en daarna gingen we naar de Meezing bioscoop www.meezingbioscoop.nl
    Naar de Sound of Music, was echt super. Lekker mee geblert. Had echt genoten.

    Toen n vriendin ging trouwen hadden we een sieraden workshop.

    Op het moment ben ik bezig eentje te regelen voor mijn zusje, we doen eerst een salso workshop en dan lekker mexicaans eten en cocktails drinken etc.
    www.poposalsa.nl


    groetjes Jodi
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    tja, voor de sterke maag, maar toen ik ging trouwen hebben ze me meegenomen naar rotterdam... erotisch dineren!!!! erotiek met een hele grote vette knipoog!!!!

    http://www.erotischdineren.nl/
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja dat hadden we ook voor een vriendin van mij gedaan. Was een super geslaagd avondje geworden!! ;)
     
  9. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat ze met mijn vrijgezellenfeest hebben gedaan was ook erg leuk! Ze hebben me laten zweef vliegen!!! Nou ik ben echt een schijterd met vliegen, maar dit was echt heel erg leuk. Het was in de buurt van Hilversum. Weet zo even niet meer de naam van de vlieg school. De rest vd vrouwen zijn natuurlijk beneden gebleven, want het is een 2 persoons vliegtuigje, dus alleen de instructrische en ik konden er in. Was echt een super ervaring. Daarna zijn we heel gezellig met z'n allen uit eten geweest daar in de buurt! Was echt heel erg geslaagd.

    En met mijn man zijn ze naar een consert geweest. En dat gaan we nu ook doen met onze vrienden die gaan trouwen in April.
     
  10. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Leuke ideeen, vooral dat kleien lijkt me wel wat! Verkleed door de stad zien we allemaal niet zo zitten en de meezingbioscoop heb ik ook eens gedaan, Grease was het toen, was inderdaad errug leuk. Bedankt voor jullie leuke ideeen, ik neem ze mee in de voorbereidingen en als jullie nog meer weten; laat maar komen!!
     
  11. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Hier is toch al eens een onderwerp over geweest?
    Ik kan hem alleen niet terug vinden.
    Volgens mij in september of oktober ergens.
     
  12. jeany

    jeany Lid

    9 jan 2006
    20
    0
    0
    hallo!

    ik had echt een super vrijgezellenfeest
    onverwachts kwamen ze me op halen,toen gingen we naar een beautycenter daar kreeg iedereen een gezichtsbehandeling+handpakking en ik als vrijgezel nog een massage van een man met langachtig haar!!!!!!!!!!!!kon er ook niet echt van genieten maar het was super we mochten ook zwemmen en in de sauna!
    daarna naar een barbeque restaurant en toen gingen we stappen en daar kwam ik onverwachts kabouter klus tegen(mn man)ik was verkleed als kwebbel!echt super leuk!!!
    groetjes
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    @ aquarius; sorry hoor, ik heb niet eerst gezocht, hopelijk stoor je je er niet aan!?

    @ de rest; het wordt waarschijnlijk het torso kleien, viel bij iedereen goed in de smaak!

    Bedankt voor al jullie leuke tips, heb er zeker wat aan gehad!
     
  14. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Nee ik stoor mij er niet aan, alleen ik weet zeker dat het al eens erin heeft gestaan, ik heb toendertijd ook antwoord gegeven.
    Ik kon hem ook niet vinden.
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Er was toen speciaal gezocht naar iets in Gelderland. Vandaar dat ik er verder niks mee heb gedaan. ;)
     
  16. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik snap 't f niet.
     
  17. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het vrijgezellenfeest waar toen voor info werd gevraagd was speciaal aan het zoeken in de provincie gelderland. Snap je het dan?
     
  18. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
  19. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heb zelf ook even gezocht en hij is inderdaad al verwijderd, ookal kan ik hem nog wel zien.
     

Deel Deze Pagina