Vrijgezellenfeest!

Discussie in 'De lounge' gestart door KimK, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

De groep bestaat volgens mij alleen uit zeikerds behalve vrijgezel en de twee organiserende. Vermoeiend, als je alleen kunt zeiken organiseer het dan zelf. Zo makkelijk altijd!

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha KimK dat is het leven van iemand die een vrijgezellenfeest regelt. Ik heb er een georganiseerd, ik heb aan de zijlijn gestaan etc en ik weet dat het echt zo vaak gezeik is! Helaas want ik ben van mening dat je gaat doen wat de bruid leuk zou vinden en dat je het voor de bruid doet. Dus ja ik doe aan alles mee als dat hetgeen is wat het beste bij de bruid past. Het mag van mij dus best een verrassing zijn vind ik geen probleem. Maar het is vaak gezeur inderdaad! succes!!

Overigens ben ik nu zwanger en heb ik een vrijgezellenfeest als ik 39 weken zwanger ben. Ik weet niet OF ik ga maar in dit geval wil ik wel graag weten wat we gaan doen (ik zie mezelf nu geen stormbaan meer nemen ;)

3. KimK

KimK Niet meer actief

Ja maar dat vind ik een uitzondering. Hetzelfde als iemand weetikwat astma heeft en je gaat een hindernisbaan doen (bijv). Maar niemand is ziek of zwanger, ze willen tot in detail programma weten. Beetje jammer

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Inderdaad. Dat is een beetje jammer...(alsof ze invloed hebben als ze het niks vinden, als dat nou is wat de bruid leuk vindt..)

5. KimK

KimK Niet meer actief

Blegh. Echy beetje klaar met het gezeik. Laatste vrijgezellenfeest dat ik organiseer, muv vrijgezellenfeest van mijn bestie, alhoewel deze me semi-opgedrongen is.... (De organisatie dan).

6. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Gezeik hier, of beginnen de dames die meegaan te zeiken?

Deel Deze Pagina