Gisteren was het zover! Ik werd opgebeld dat ik over een half uur klaar moest staan, dus ik wist al hoelaat het was! Om 7 uur stonden mijn beste vriendin en 2 collega's aan de deur. Ik mocht me gewoon aankleden had ze gezegt, maar toen ze binnenkwamen hadden ze een oranje jurkje met pluizen voor me en een oranje haarband, en wit spul voor in mijn haar en een fluitje! Ik balen, maar gelukkig speelde oranje, dus zo voorschhut liep ik gelukkig niet! Toen zijn we gaan rijden en uiteindelijk kwamen we in Etten-leur terecht, waar we over een drukke markt moesten lopen en uiteindelijk bij een wokrestaurant terecht kwamen! Ondertussen liepen alle mensen binnen, we waren met 15 man! We hebben heerlijk gegeten! Na het eten kwam de 'doos' op tafel, waar ik al de hele avond naar had staan kijken, en ik mocht gaan uitpakken, heb nog nooit zoveel kadoos uitgepakt. Achter elk kadootje zat een verhaal, en was ducht echt super leuk! Op het laatst kreeg ik een gedicht van mijn zus, en later van mijn moeder, iedereen zat met tranen in zijn ogen toen ze het aan het voorlezen was, en in de kaart zat een klein doosje met een kettinkje en hangertje met babytje, echt heel mooi!! Na het eten zijn we weer terug naar Breda gereden en de stad in gegaan, naar een cafe waar de vriend van mijn zusje werkte! Toen werd er omgeroepen dat ik ging trouwen en of ik even op de bar wou gaan staan, tussen allemaal mannen , ik voelde me echt voor lul staan, en toen ik achter me keek had mijn zusjes vriend een roze pakje aangetrokken en was dus mijn stripper !! En na afloop van de strip-act kreeg ik een speciale cocktail, alcoholvrij!! Het was echt een super gave avond!!!
Dat klinkt nog eens als een geslaagde avond. Super zeg. Goed dat oranje speelde, want dan kun je nooit heel erg hebben opgevallen, hihi.