Nu heb ik een paar keer het eten uitgeprobeerd op schiphol, daar helemaal boven in en bij de friettent.. Want wonend aan de andere kant van de noordzee bij familie bezoek in Nederland het eerste waar ik vaak aan denk is een frietje stoof of een snack.. Vooral geen Mac donalds o.i.d Fristi, tomatensap, iglo.. De lijst vult zich maar aan.. Maar Ik vind het een beetje tegenvallen en het is enorm duur voor wat het is.. Ik wordt meestal opgehaald en de auto wordt dan uiteraard geparkeerd zodat het bagage makkelijk in de achterbak te ditchen is.. Dus misschien qua kosten ook niet de beste plek om gelijk rond te blijven hangen en te eten.. Waar gaat iedereen een hapje eten met de kleintjes na aankomst op schiphol? Ik moet namelijk 2 uur in de auto zitten naar ons mam toe en de laatste keer moesten we hoog nodig mac donalds halen en daar heb ik dus echt geen zin in maar ik heb dus ook echt geen flauw idee waar dan wel!
Is er onderweg niet iets van een familie restaurant waar jullie even kunnen stoppen en de kinderen ook even kunnen spelen? Geen Mc donalds dan maar meer een van der Valk ofzo?
Als je richting zuiden gaat met de A4, dan kom je langs het grote wegrestaurant over de A4. Daar zitten verschillende restaurants, waaronder La Place.
Dan weet ik het nog niet. Breda kan via de A2 langs Utrecht of via de A4 langs Den Haag. Als je via de A4 gaat kom je dicht bij Schiphol langs het Brugrestaurant (over de A4), waar o.a. Een La Place zit. Langs de A2 zou ik zo even niet weten.... Maar volgens mij op Schiphol restaurants genoeg.
Ik vind het meeste op schiphol echt niet te eten! :'( Ik ben echt heel erg lastig.. Mijn kleine is nog makkelijker haha misschien is AA wel een goed idee, over de weg gesproken al sla je me dood.. Eerste keer over utrecht en de tweede keer over rotterdam.. La place zit dat ook niet in de V&D want volgens mij vond ik dat ook een beetje tegenvallen.. Helemaal omdat ze mijn kaneel stengels niet meer verkochten..
Dit ... en persoonlijk ben ik al blij dat ik wat in mijn maag heb en door kan. De dag er op ga ik altijd lekker uit eten of maak ik waar ik logeer wat ...
Ik haal of breng mijn man elke maand naar Schiphol met de kleine. We eten vaak bij de La Place, daar hebben ze prima soep, salades, wokgerechten of pizza. Mijn dochter eet dan gewoon met ons mee. Maar meestal eten we bij de italiaan (pizzeria) recht tegenover de BurgerKing, middenin Schiphol plaza naast de treinen. Echt prima eten daar.
Ik vind het wel meevallen op Schiphol. Er zijn nu zoveel verschillende eettentjes daar en de kwaliteit verschilt maar ik vind het niet slecht. Maar dat ligt er misschien aan wat je kiest en wat je eet en niet eet.
Misschien heb ik de laatste keer gewoon pech gehad uit haast.. Vanaf hier op Manchester is het helemaal karig en duur..... Het is nu ook wel een verschil dat het nog licht is wanneer ik land en we eenmaal op de weg zitten dat scheelt misschien wel om de gok te wagen de weg af te gaan!