Vrijgezellenfeestje, hoe ermee om te gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Khlo, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Belachelijk dat ze zomaar ff verwacht dat jij dingen gaat afzeggen. Ben het met de meeste eens als ze jou er zo graag bij wilt hebben dan moet ze het maar op die ene zaterdag plannen dat jij kan, en anders heeft ze pech. Had ze het maar eerder moeten regelen.

Ik vind het overigens ook heel raar dat ze het zelf gaat plannen.... Gaat ze dan straks ook mailen hoeveel jullie moeten betalen enz? Kan het ook niet zo zijn dat ze net deed alsof ze het zelf wilde regelen maar dat ze stiekem hoopte dat jij of een van haar vrienden het zou doen?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Klinkt of ze vooral teleurgesteld is. Als het jou niet lukt erbij te zijn is dat gewoon jammer, meer niet, maar de harde reacties hier naar de schoonzus toe, lijken me gebaseerd op dit een beetje overbodig.

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is het de zus van je man, of trouwt ze met de broer van je man/jezelf?

Hier ooit een bruiloft gemist van een hele goede vriendin, omdat mijn ex niet wilde (erg ver rijden). Wat heb ik daar een spijt van.

Je vriendinnen ken je allang, heb je echt een band mee en ken je over 20 jaar nog.

huwelijken in de familie zie ik nog wel eens stranden, dus daar zou ik niet teveel moeite instoppen.

Als het echt de zus is van je man, zou ik er nog over na kunnen denken, maar als het aangetrouwd is, wist ik het wel!

Deel Deze Pagina