wat vinden jullie leuke boeken? ikheb van de zomer de reeks van sultana gelezen, prachtig. en de aardkinderen is een mooie serie. en ik heb nu een leuk boek, wat me vaak hardop aan het lachen maakt. is denk ik heel leuk om te lezen als je zwanger bent bevrucht, van rebecca eckler, over een vrouw die zwanger word, maar totaal niets ervan weet, en dus de meest gekke ideeen erover heeft. het staat in dagboek stijl geschreven, maar is zo leuk
- de boeken van Bridget Jones - Van min negen tot plus een, van Jools Oliver - shopaholic serie (er is nu trouwens ook een nieuwe, shopaholic &baby) - rozengeur en wodkalime - duivel draagt prada, nou je ziet het al, allemaal typisch vrouwen boeken
Ik ben absoluut geen lezer maar het boek DE CELESTIJNSE BELOFTE van James Redfield Heeft me tot de laatste bladzijde geintresseerd! Het gaat over negen unieke en belangrijke inzichten in de geheimen van het leven! Liefs Pearly
alle boeken van Nicci French Ja, ben nogal fan van literaire thrillers En de boeken van Kluun..erg pakkend! En weer eens wat anders.vor mij tenminste
Oeh! Als je van Sultana houdt, vindt je deze boeken vast ook erg goed: Mijn woestijn- Waris Dirie! Echt een superaanrader! De doornvogels- ? Is al wat ouder, maar is zoooooo goed... Een heel ander genre dan dat van Sultana, maar blijft net zo boeien.
Buikgevoel van R. Green moet ook leuk wezen (zegt mijn vriendin) Een chicklit over een vrouw die zwanger wordt en daar eigenlijk nog niet zo aan toe is.
ik heb vorige week dat boek van Jools Oliver gelezen: inderdaad super! Leuk verteld. (al ging ik Jamie Oliver gelijk heeel anders bekijken!) Verder lees ik alles wat in de buurt komt. Vond de davinci code wel erg goed in elkaar zitten. Enne ik durf het haast niet te zeggen: maar harry potter blijft ook erg leuk!
HAHAHA ja dat had ik vooral bij dat stuk over dat potje sperma ennuh, harry potter vind ik ook heel leuk!
Hier ben ik het volkomen mee eens. Ik ben net bezig met Lisey's verhaal. Heb vorige week Mobiel uitgelezen en das zeker een aanrader. Liefs, Duveldraakje
helemaal mee eens, geweldige boeken. Dat boek van Kluun 'hellup ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" is ook heel leuk. (eigenlijk bedoeld voor mannen.
''Een verhaal uit de stad Damsko'' van Hassan Bahara. Ontroerend, onthustend maar ook bitter-komisch. Verder: Dochter van Agadir Geketend door een Koning van Fatima Oufkir De hongerjaren van Mohamed Choukri De vrouwen van Marokko van Fatima Mernissi De eetclub van saskia noort. Verder een heel goed boek van een Friese schrijver, kan ff nu niet op de titel en naam komen...maar die vond ik onzettend mooi.
Ik heb net het boek Marley en ik uit van John Grogan. Het gaat over een labrador. Ik heb zitten lachen en zitten huilen. Het was zo herkenbaar (wij hebben ook een labreu)! Verder houd ik wel van medische thrillers, zoals Michael Palmer of Robin Cook. Maar nu lees ik vooral zwanger-boeken en tijdschriften. Liefs, Tanya
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Harry potter vindt ik zo leuk om te lezen En de boeken van Patricia d. cornwall en john grisham vindt ik lekker om te lezen. Liefs,Claudia
de boeken geschreven door malika oufkir zijn ook goed en aangrijpend. mijn woestijn van waris dirie heb ik ook gelezen harry potter is zeker leuk om te lezen stephen king heb ik altijd heel veel gelezen. fantastische boeken. lord of the rings heb ik ook gelezen, maar is af en toe wel even doorploeteren, maar 100x beter dan de film. maar het is ook een boek wat eigenlijk niet te verfilmen is.
bridget jones! helemaal geweldig! dr. quinn medicine women ( van die tv serie) ook echt heerlijke swijmel boeken!
Ondanks dat haar verhalen bere-interressant zijn, kon het boek me niet zo boeien. Ik kwam er maar niet doorheen. Had denk ik te maken met de schrijfstijl die mij niet aansprak. Het gebeurt me bijna nooit, maar ik ben dus halverwege gestopt met het lezen van dit boek. Vond ik aan de ene kant wel jammer, want het verhaal op zich was niet stom, ofzo. Ik vraag me nog wel eens af hoe het is afgelopen, maar ik kan me er niet toe zetten om dat boek weer in te duiken....
Eigenlijk vind ik veel boeken leuk. het ligt meestal aan mijn humeur (tja hoe moet ik het anders omschrijven) wat ik lees. Voor de luchtige momenten vind ik ook alle boeken van Shopaholic erg leuk. Voor wat spannender momenten vind ik de boeken van Dan Brown leuk. En mijn gebruikelijke genre is fantasy. Daar heb je natuurlijk HarryPotter. Maar de boeken van Robin Hobb, Katherine Kerr en laatst ontdekt door mij Diana Gabaldon zijn erg leuk. Laatste schrijft over een vrouw die via een stenencirkel terug naar de tijd van de Schotse opstand en daar de l iefde van haar leven ontmoet. Het zijn alleen wel iets van 7 delen en elk ongeveer 800 blz dik. Maar wel leuk. Voor school lees ik altijd kinderboeken en dat is ook erg leuk. Niet te zwaar en toch best nog wel eens spannend, bv Thea Beckman, Simone vd Vlugt etc.