Gister avond ondekte we dat onze twee hondjes (2 boomertjes elkaars beste maatjes) waren onsnapt... wij wonen aan een redelijk drukke weg waar ook nog is te vaak te hard word gereden... en een van de hondjes kwam al voor op de stoep aanlopen... en even later mijn vriend met de ander in zijn armen... ze was dood gereden... ik ben 2 weken geleden bevallen van een zoon ... en mijn lieve hondje en ik hebben zoon sterke band opgebouwd in mijn zwangerschap ze sliep elke avond op mijn buik. we waren de hele dag samen. Ze was wagenziek maar wilde overal met me mee naar toe. toen onze zoon geboren werd waren de 2 hondjes al meteen zo waaks en lief voor hem. ze kuste hem de hele dag ... waarschuwde me als hij begon te huilen... ze sliepen bij ons op bed. Ik ben er kapot van!!! Helaas gebeuren dit soort dingen ook in de wereld... veel te vaak... ik vind het zo vreselijk om verhalen te horen over dierenleed... maar nu maak je het zelf mee... bah bah bah het maakt me zo boos... dat zoiets kan gebeuren... 3 maanden geleden is onze oude hond ook ingeslapen... was enorm verdrietig maar had daar wel vrede mee... dit arme beestje mocht nog geen 1 jaar worden.... En ik zeg zelf ook altijd , alles heeft een reden... dingen gebeuren toch wel als het zo moet... maar het doet wel enorm veel zeer... maar misschien helpt het me om hier mijn verhaal kwijt te kunnen... liefs
thanks dat jullie zo meeleven ... dat doet toch goed!! al blijven de tranen rollen zeg... vooral als ik zijn maatje aankijk... voor hem vind ik het nog het allerergst... ze deden alles samen... phoe zeg wat is dit heftig en moeilijk!!!
Ooh wat kan ik me goed voorstellen hoe verdrietig je bent. Mijn hond is hier ook echt een van mijn allesjes en mag er niet aan denken dat ze dood gaat, en dan al helemaal niet op de manier waarop jullie hondje is dood gegaan .. Wens je heeeeeeel erg veel sterkte! Dikke knuffel.
O meis, wat vreselijk voor jullie. Ik heb helaas ook afscheid moeten nemen van mijn allerbeste hondenmaatje waar ik lief en leed mee heb gedeeld. Maar gelukkig heb ik afscheid kunnen nemen, jij niet. Ze is plots uit jullie leven weggerukt. Heel veel sterkte, ik denk aan jullie
och meiske toch! kan me voorstellen dat je daar heel veel verdriet van hebt! heel veel sterkte de komende tijd!