Vrijgezellenuitje > geen inspiratie

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyKikker, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wij vonden 't dineren juist leuk! En eten was ook goed! We zijn nog niet zo lang geleden, maar denk dat je daarvoor niet zon sirieus typje voor moet zijn. :)

2. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej mam, wat gaaf! Mag ik vragen waar je die opleiding tot boerin gedaanhebt? Ben namelijk zelf ook iets aan het organiseren!

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik heb inmiddels behoorlijk wat vrijgezellenfeesten gehad.
    Twee keer ben in in Antwerpen geweest. Karaokebar is erg leuk en ook kroegentocht was gezellig.
    Ook een keer naar scheveningen geweest. Fotoshoot met vriendinnen op het strand gedaan en daarna feesten bij Crazy pianos!
    Een ander vrijgezellenfeest zijn we naar Renesse gegaan enhebben we paard gereden door het bos, daarna op stap.
    Met mijn vrijgezellenfeest ben ik meegenomen naar Volendam. We hebben daar allerlei rare opdrachten gedaan en savonds heerlijke hollandse muziek in de kroegen!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @EdN: zoals Tupp ook al zegt: zoveel mogelijk verwijzingen naar sex...
    Dus een cocktail zonder parasolletje, maar met een penis en dan een rietje door het gaatje...
    Toetjes met rechtopstaande banaan en twee 'balletjes' ijs e.d.
    En dan tussendoor een soort van spelletjes/quizvragen over sex. Tja, voor mij hoefde het ook niet (was ook erg blij dat ik niet de bruid was), maar zij vond het geweldig en daar ging het om!

5. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    wij hebben van alle kleine spulletjes zoals sleutelhangers, knuffels enz.. verzameld en verkleed als disneyfiguren hebben we die toen aan zee verkocht. de mensen mochten toen in de zak grabbelen voor 1 eur en dat geld was toen voor de bruid waar we dus naderhand lekker van zijn gaan stappen :D

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Ik ben ook niet crea (hou er echt niet van) en riep altijd dat ik geen stripper oid wilde..

Mijn vrijgezellendag;

Opgehaald door vriendinnetje, zouden naar een andere vriendin gaan. Daar was iedereen al, drankje gedaan etc. Toen kwam er een vrouw via de bijkeuken binnen en die legde allemaal houtskool en tekenvellen weg en zetten tulpen op tafel. Stelde zich voor en ik kreeg een workschop "bla bla tekenen" ik netjes lachen (dacht bij mezelf *gaap*). Afijn ik laat me niet kennen en ga enthousiast aan de slag, kreeg er een wijntje bij zelfs! Evenlater hoor ik voetstappen op de trap (we waren alleen mannen waren ook weg) dus ik schrik een beetje en kijk op;
    Komt daar een kerel vd trap af in een badjas..
    Die man loopt verder en pakt een stoel, zegt die vrouw die erbij was; Leg je vel maar weg, en die tulpen ook. Dit is ... en die is naaktmodel. Tada badjas op de grond.. Ik wist niet waar ik kijken moest haha, die kerel zat van onder tot boven onder de (mooie) taato's en had overal piercings.. Een wandelend schilderij dus. Nou moesten we die dus gaan schilderen, nou ik ben niet meer bijgekomen van het lachen en was blij dat ik al een wijntje gehad had.. Daarna met de groep ergens gegeten (bij ons bekend restaurant) hierna gaan stappen en toen kreeg ik een t-shirt met snoepkettingen eraan aan en op de achterkant stonden leuke opdrachten. De opdrachten moest ik uitvoeren tijdens uitgaan en de kettingen moest ik verkopen. Heb echt heel veel lol gehad, en mn vriendinnen ook haha.

7. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Voor mijn zus haar vrijgezellenfeest zijn we gaan kleiduivenschieten. Erg leuk, best stoer en omdat er naast onze meidenclub ook een vrijgezellenfeest van een jongen was, hadden we ook een gezellige flirt-dag ;)
    Daarna uit eten en stappen.
    Het enige nadeel was dat mijn zus een blauwe plek had op haar schouder en een strapless jurk, dus wel ruim van te voren gaan zodat de eventuele blauwe plekken kunnen wegtrekken.

Oja en we hadden haar aanstaande zo gek gekregen op een wit paard in een prinsenpak naar het feestje te laten komen. Om hem vervolgens te verrassen met zijn eigen vrijgezellenfeest! Alles bij elkaar erg geslaagd, vond ook mijn zus! Die blauwe plek nam ze op de koop toe :)

Deel Deze Pagina