Vrouw verdrinkt kinderen in hotelkamer Curaçao Een Nederlandse vrouw wordt ervan verdacht haar twee kinderen op Curaçao in een hotelkamer te hebben omgebracht. De kinderen, 9 en 10 jaar oud, zijn vermoedelijk verdronken in de badkuip van de hotelkamer. De politie heeft dit nog niet bevestigd omdat de doodsoorzaak nog wordt onderzocht, meldt de Wereldomroep. De lichamen van de twee kinderen werden afgelopen nacht gevonden in een badkuip van het Mariott Hotel bij Piscaderabaai op Curaçao. De politie vond kort daarna de moeder in verwarde toestand bij het strand in de buurt van het hotel.
Inderdaad érg triest. Het leven moet er voor haar wel érg zwaar uit hebben gezien wil je je kinderen en je zelf om het leven brengen.. Wanneer je denkt, dat dát de beste oplossing is...
Vreselijk! De vrouw is in verwarde toestand gevonden......ik vraag me af wat haar tot deze daad heeft aangezet, je vermoord niet zomaar je kinderen maar aan de andere kant zijn er genoeg mensen in de wereld die zoiets wel doen. Straks lees je weer dat ze een psychische aandoening blijkt te hebben, en dan maar bezuinigen op de geestelijke gezondheidszorg
De vrouw beweert zelf dat haar moeder de kinderen heeft gedood... Maar verdrinken in een badkuip... Als je 8 en 9 bent, kun je nog behoorlijk wat tegenstribbelen... Ik hoop dat ze op z'n minst verdoofd waren, want man, wat lijkt me dat een verschrikkelijke dood!
Je vraagt je idd af wat zo'n vrouw bezield. Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen kinderen zoiets aandoet. En verdrinken, brrrr dat is wel de ergste dood die ik me voor kan stellen. Ga mijn kinderen maar even een extra knuffel geven.
in het kader van plaatsen van afschuwelijke berichten staat TS wel echt met stip op 1. Van mij hoeven dit soort berichten niet op zp hoor, brrrrr
het forum onderdeel heet toch films, televisie, en NIEUWS? dit lijkt me toch nieuws. anders komt het niet op het journaal/teletekst/in de krant.
ik snap niet wat het verschil is of je het nu hier op zp leest of in de krant? je sluit je ogen toch niet voor dit soort nieuws