Ik wil graag mijn haren laten verlengen. In eerste instantie dacht in aan extensions. Nu heb ik de tip gekregen om voor een hairweave te gaan? Dit wordt gewoon ingevlochten in je haar blijkbaar en jekunt het gewoon om de paar maanden weer laten verzetten. Dit lijkt mij dus veel fijner. Want 350 euro voor extensions voor ....wat...3-4 maanden is toch erg prijzig Dit kost dan ook zo`n 300 euro maar je zou het 2 jaar kunnen gebruiken en je kan er alles mee doen. Is mij verteld tenminste... Wie heeft hier ervaring mee?
Je kan het haar lange tijd gebruiken, als je het goed blijft verzorgen/behandelen. Je moet er ook rekening mee houden dat je hoofdhuid er misschien niet tegen kan steeds geweaved te worden (het wordt echt goed strak gevlochten, vervolgens ingenaaid). Om de paar maanden is trouwens iets te positief ingesteld. Om een weave mooi te houden is eens per maand/1,5 maand vernieuwen echt wel wenselijk. Mijn schoonmoeder doet dit regelmatig voor mensen en voor familieleden en die laten het nooit langer dan een maand zitten. Hierna wordt het gewoon lelijk (zij doen het hele haar, je kan ook alleen de onderste paar banen doen als je kapsel dat toe laat) Hopelijk heb je hier wat aan! Succes
Zeker heb ik hier wat aan! Dank je....hmm dus niet een paar maanden .. ik zou dan 32,50 moeten betalen voor het opnieuw plaatsen.. Maar het is gewoon fijn dat het niet je haar beschadigt en je het 2 jaar mag gebruiken....
Je moet er wel rekening mee houden dat het suuuuuuuperstrak wordt gevlochten, dus het kan echt heel veel zeer doen.. En, 2 jaar met het haar doen, dat lijkt mij echt niet kunnen. Hooguit 7-8 maanden. Het haar is dood, en om dit mooi en netjes te houden, moet je t verzorgen van buitenaf. Na 6 maanden is de binnenkant echt niet meer meer (ontzettend droog en pluizig). Oke, als je er elke dag een kwart potje silk ingooit en 't elke dag stijlt, dan ziet het er misschien even mooi uit, maar de volgende dag mag je opnieuw beginnen. Ik zou zeggen trap er niet in. Hoe mooi het het eruit ziet, en hoe goed het ook aanvoelt, 2 jaar is echt onzin.
Ook goed opletten waar je het haar koopt! Vaak wordt het haar onder het mom van 'Brazilian hair' verkocht maar in werkelijkheid is echt haar dan gemengd met synthetisch waardoor het bij het wassen en verzorgen erg in de klit raakt en het er na een tijd niet meer mooi uitziet en je het weg kan gooien..
Ik haal zelf altijd de waves in amsterdam zuid oost bij de Surinaamse haar winkel. daar betaal ik 35 euro voor 1 pak echt haar en daar haal ik 6 tot 8 banen uit. Dan naai ik er klemmentjes op en doe het in wanneer ik zelf wil. Het kost veel minder en is niet schadelijk voor je haar. want invlechten is wel schadelijk!
Een aantal jaren geleden heb ik ook hairweave gehad. Heb me dus nephaar aan laten smeren waardoor ik eruit zag als een ontplofte strobaal. Voor mij geen optie dus. Het wordt echt mega mega strak ingevlochten en na een tijdje zakt het uit en moet je het er weer in laten naaien. Stond op een gegeven moment bij de slager en een vrouw achter me kon zien waar mn weave zat in genaaid. Mn vriend heeft het er toen maar uitgepulkt met een tornmesje. Was daarna blij dat ik weer lekker met mn handen door mn haar kon gaan. Ipv met mn handen in het haar te zitten
Hoi Cindy, Ik heb zelf zowel extensions als een hairweave gehad. Ik moet je zeggen ik was erg tevreden over de extensions. De weave ging maar een maand of 2 mee daarna was het erg droog en pluizig en over de vreselijke hoofdpijn na het zetten maar niet te spreken .. Vergis je niet het doet echt pijn! extensions zijn aan de prijs maar als je het in verhouding ziet is het voordeliger, mooier en minder pijnlijk. De extensions heb ik ruim 4 maanden kunnen dragen. Groetjes, Angie
Ik ben gek vd extensions van greath lengts kwaliteit vind ik heel goed. Blijft mits een goede verzorging erg lang mooi. Zorg wel dat je dit door een hele goede kapster laat zetten met zowel verstand van echt en nep haar ze moet goed kunnen knippen vind ik zodat de overgang van echt naar nep niet of bijba niet te zien is. Ik laat mijn extensions altijd verven in precies dezelfde kleur als mijn eigen haar. Weave sja is leuk kost minder maar ik vind het verschrikkelijk de manier van aanbrengen vInd ik niet mooi + daarbij gaat vaak je hoofdhuid verschrikkelijk jeuken en krijg je bultjes/blaasjes.
als het er net in zit doet het idd flink zeer! het zit heel strak. mensen vroegen mij of ik een facelift had gehad haha mijn ogen kon ik amper dicht krijgen zo strak zat het... doet idd flink zeer. en kijk idd naar het haar! syntetisch haar blijft niet mooi, wordt pluizig en raar na een tijdje. extensions zijn veel duurder, maar ik vond ze zelf veel prettiger en veel minder pijnlijk
Brr dat is waar ook! Naast de hoofdpijn had ik last van bultjes en jeuk, ik ging zo erg krabben dat ik er wondjes van kreeg
Ik heb ook beide gehad... Ik vond de extensions niet super, je moet ze om de paar dagen echt ontklitten, omdat al die plukken door elkaar gaan. De matten heb ik niet laten weaven maar met microringen er in laten. Het zat prima, maar na 2 weken zakt het uit en alle haren die normaal uitvallen gingen klitten met de rest. Dus had ik een mega vogelnest hoofd... Heb nu dreads gekocht, super gaaf! Ik vlecht ze in, wel ruim 3 uur zoet mee, en als er 1 niet goed zit haal ik hem er uit en zet ik er opnieuw in!
Had je geen speciale borstel voor je extensions? En nooit met nat Of lOs haar slapen maar het liefst in een vlecht ofzo
hmmmm dus zo`n hairwaive is het niet echt he... Maar de extensions kun je ook niet echt lang inhouden he?
Hoi hoi zit in het zelfde 'schuitje twijfel ook wat ik moet doen..waive al is gehad en idd wat strak en pijnlijk..extensions ook gehad..sowieso moet je alles gewoon goed verzorgen..die clips vind ik niks zakken bij mij snel uit heb dun en glad haar en ook kreeg ik het allemaal zelf niet goed in gedaan.. Ze hebben ook die Flip in dat zit aan vissegraaddraad ofzo erg mooi maar ook erg duur..ik zou denk voor de extensions gaan als ik 50 cm lang wilt ben ik voor 50 extensions 150 euro kwijt..welke woonplaats woon je? Doeg
Ik weet niet of je een verdikking wilt of ook een verlenging. Maar 50 extentions is echt heel weinig. Voor een verdikking heb je er ongeveer 80/100 nodig (ligt aan je eigen haar natuurlijk, maar gemiddeld.) En voor een verlenging 120/150.