Loslatende placenta

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jane1971, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jane1971

jane1971 Nieuw lid

15 sep 2007
    1
    0
    0
    Hallo allemaal ,ik ben hier voor het eerst vandaag omdat ik wil vragen of er mensen zijn die net als ik een loslatende placenta hebben.Ben nu 17weken zwanger en 2 weken geleden kreeg ik te horen dat mijn placenta een groot stuk is losgelaten,dus ik moest gelijk bedrust houden,nu ben ik weer terug geweest en het rusten heeft geholpen want het bloed bij de placenta is weg.Ik mag nu voorzichtig wat lopen in huis maar verder mag ik totaal niks doen.Het kindje maakt het nu goed,maar het is nu de vraag of het kindje genoeg kan krijgen uit mijn halve placenta en de gynaecoloog zei dat het een zorgenkindje blijft.Nu lees ik op het internet alleen maar vreselijke verhalen maar zijn er dan geen positieve verhalen van kindjes die het toch gered hebben? Het kan goed blijven gaan zei de arts maar ja het blijft spannend.Ik hoop snelwat te horen van jullie !Vriendelijke bedankt alvast

--------------------------------------------------------------------------------

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik zou het niet weten jane, maar ik wens je heel veel geluk. En ik zou als ik in jou situatie was plat blijven liggen en idd maar af en toe lopen omdat het moet, maar als je natuurlijk ligt en rust houdt is alles stabiel. Ik hoop voor je dat het goed afloopt want je hebt nog wel even te gaan. Al haal je zo maar de 28 weken dan kun je waarschijnlijk dan bevallen of niet?

xxx joyce succes

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Heel veel sterkte ik hoop dat je de zwangerschap goed doorkomt

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jeetje wat naar zeg!
    Je moet nog wel even, best een lange periode om plat te blijven. Veel sterkte ermee, ik hoop dat je kindje gezond geboren wordt!

5. Hanane

Hanane Lid

18 mrt 2007
    25
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je een gezond kindje krijgt.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Heel veel sterkte.

Ken niemand die dat heeft meegemaakt, dus ik kan je helaas niet aan verhalen helpen.

7. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hallo

ik heb een loslanting van de placenta gehad bij 37 weken zwangerschap ons kindje is hieraan overleden in de baarmoeden gestikt in mijn bloed door de loslating van de placenta 12 uur hierna ben ik bevallen van onze zoon johfaany vorig jaar 24 juli is hij geboren
    hierna raakte ik vrij snel weer zwanger we hebeben nu een prachtige dochter van 4 maandjes wij we super echt super trots op zijn
    ik sta onder zwaren behandeling bij de gynacoloog en ben bevallen via keizersnee bij 38 weken zwangerschap
    hierbij moet ik ookzeggen zij lag ook in stuit dit heeft hie ook mee te maken omdat ik niet wou dat ze het draaien gingen vanwegen vorig jaar
    je moet echt rustig aan doen en denken aan je zelf en ook aan je kindje het kan heel gevaarlijk zijn ik wil je echt niet bang maken maar je moet echt rustig aan doen
    bij ons heeft niemand het gezien het gebeurden van ene of andere minuut het ging heel snel
    ik heb een site van johfaany dit is www.johfaany.vlindersite.nl
    hier staat alles over johfaany
    ik wens je heel veel sterkte en ik leef echt met je mee xxx

Deel Deze Pagina