Vrijstelling school ivm opvang?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Lionne, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Weten jullie of het mogelijk is om vrijstelling te krijgen op school ivm opvang.
    Onze dochter moet naar een opvang een kwartier fietsen van hier en een half uur van het station.

De gastouder begint om 07.30 met werken en ik moet om 08.30 op school zijn. School is vanaf het station nog 3 kwartier reizen. Ik ga dat dus niet redden.

Is er een soort regeling waarbij ik vrijstelling/bijzonder verlof krijg voor later komen?

Gelukkig is mijn man af en toe op mijn schooldag vrij en red ik het wel.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.996
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    ik zou met de gastouder bespreken of je haar op die dagen dat je het niet gaat redden niet een kwartiertje eerder kan brengen. Daarom kies je voor een gastouder, omdat die zo fijn flexibel zijn ;)
    Ik vind 7:30 ook wel laat, hier gaat het kdv om 7.00 open, anders zou ik er ook echt niet voor gekozen hebben.

Ik denk dat het per school verschilt of je vrijstellingen kan krijgen voor zoiets. Is er misschien een mentor/studieadviseur bij wie je je vraag kan neerleggen? Toen ik studeerde was er op mijn school een speciaal steunpunt voor studerende moeders die hielp met zulke dingen, maar dat is al heeel lang geleden ;)

Deel Deze Pagina