Wat fijn dat je hier een vraag aan een verloskundige kunt vragen! Ik probeer mijn LH piek te ontdekken maar de testen blijven vrij licht. Ik ben al 15 dagen aan het testen met sensitest... Een paar dagen terug werd de test wel ineens donker maar ik lees overal dat hij echt even donker of donkerder dan de teststreep alleen dat gebeurt dus steeds niet... De eerste keer raakte ik na 3/4 maanden zwanger, nu zijn we ook al 3 maanden bezig. Zou u eens naar de testjes willen kijken? Ik test altijd rond 13:00, zou het kunnen dat de piek s avonds of s nachts is geweest en ik hem daardoor niet zie?
Op de dag dat de streep het donkerst is had ik buikpijn, was ik misselijk en had ik een pittige migraine aanval, de dag erna ook nog
Hoi Lisa27, sorry voor de late reactie. Inderdaad zijn je lijntjes niet heel donker en vallen die 2 donkerdere dan wel weer op. Wat ik weet en lees is dat je toch niet direct naar de donkerte van de teststreep hoeft te kijken, maar naar het verloop van de donkerte van je eigen lijntjes. Dan zouden er 2 dagen achtereen iets donkerdere lijntjes moeten zijn en daarna weer afnemen. Dan zou je dus zeggen dat 11-12 aug je LH-piek is geweest. Altijd even inkomen in die testen hoor, op een gegeven moment kun je soms toch een patroon gaan ontdekken. Maar ik hop toch dat je voor die tijd al zwanger bent natuurlijk! Groetjes Brigitte
Helaas nu niet zwanger. Gisteren ongesteld geworden.... 10 dpo. Is dat niet wat vroeg? Dan heb ik een luteale fase van 10 dagen