Hoi, Bah ik ben erg gespannen vandaag. Morgen om 11.45 moet ik naar de rechtbank voor het hoger beroep wat mijn ex heeft aangespannen om ons zoontje bij hem te krijgen in het buitenland. Mijn advocate ziet het positief tegemoet, en ook ik weet wel dat de kans klein is dat mijn zoontje bij me weg moet, maar toch die kans is er Ik heb op 14 november 2012 te horen gekregen van de rechtbank dat mijn zoontje officieel aan mij werd toegewezen. Wel gedeeld gezag, maar ik bepaal de hoofdverblijfplaats van mijn zoontje. Mijn ex is op de laatste dag van de 3 maanden tijd om in hoger beroep te gaan, alsnog in hoger beroep gegaan. Het is gewoon een manier om mij onder druk te zetten. ( ben jarenlang geestelijk mishandeld door hem) Maar toch die spanning is er nu wel. Tot gisteren had ik nergens geen last van en sinds vannacht begin ik hem toch te knijpen. Ik wil mijn zoontje niet kwijt. Zo dat ben ik even kwijt, het lucht op, nu de spanning nog weg
Succes! Is de rechtszaak in Nederland of in 't buitenland (het land waar je ex woont)? En krijg je direct de uitslag of mag je nadien ook nog een paar weken wachten op het verdict van de rechter?
nou, heel heftig. Maar zo te lezen grote kans dat het goed komt meid. Dikke knuffel en sterkte morgen.
Ohh jee, dat is inderdaad spannend! Hopelijk krijgt je exman geen gelijk. Veel succes en sterkte morgen!
Dank jullie wel. De rechtszaak is hier in Nederland. En zoals het er nu op lijkt moeten we een aantal weken wachten op het verdict van de rechters
Ik snap dat je gespannen bent maar probeer toch positief te blijven. Een rechter zal heus niet een kindje bij zijn moeder weghalen, vooral niet wanneer deze goed voor haar kind is. Komt goed! Succes!
Portugal, maar is gewoon een Nederlander, zijn toentertijd getrouwd voor de Nederlandse wet, zoontje heeft een Nederlands paspoort
heel veel succes morgen! lijkt mij vreselijk eng dat de beslissing over je zoontje bij een rechter ligt.
Dat is ook vreselijk mamazeyad. En mijn kereltje is te jong om inspraak te hebben. Hij wil gelukkig bij mama blijven. De omgangsmomenten zijn al een crime, dan wil hij echt niet bij me weg.
Heel veel succes! Ik kan er niets zinnigs op zeggen, wij weten natuurlijk niet het hele verhaal... Maar ze halen niet snel een kindje bij een mama vandaan toch? Er vanuit gaande dat het kindje gewoon goed gezond en met liefde op zijn plekje zit? Nu ja, wat zul je gespannen zijn Had graag wat voor je gedaan, bij gebrek aan kunnen brand ik een kasrsje voor je, zal aan jullie denken. Nogmaals, sterkte en succes!!
Kan me voorstellen dat je hier van wakker ligt zeg.... Sterkte morgen en succes met afwachten daarna... Is je ex ook aanwezig morgen?
Wat rot zeg, kan me voorstellen dat je je gespannen voelt! Mijn zoon is ongeveer even oud als de jouwe, moet er niet aan denken Succes morgen en hou je ons op de hoogte?