Al 8 maanden na aan het denken over een geschikte tattoo plek..

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hoi meiden,

ik ben nu 8,5 maand geleden bevallen van ons 2e kindje.

Na de geboorte van de 1e al na 6 maanden zijn naam laten tatoeëren op mijn rechteronderarm. Dit gedaan in de veronderstelling dat dit echt ons enige kindje zou blijven en er dus nooit een 2e naam bij hoefde. ( 2e zwangerschap werd ten strengste afgeraden door de gynaecoloog en wij wilde altijd maar 1 kindje).

Nu zit ik dus met een dilemma.. De naam van onze jongste met geen mogelijkheid onder die van onze zoon aangezien die naam al vrij fors staat op mijn mini armpje :)

Maar nu weet ik echt geen geschikte plek voor de tattoo voor onze dochter, en ik wil er heel goed over nadenken..

Ik ben eigelijk niet zo'n tattoo persoon ( past niet echt bij mij als je mij ziet zeg maar :p) maar wil natuurlijk wel de naam van onze dochter ergens op mijn lichaam erbij, ziet er ook een beetje raar uit alleen een tattoo van onze zoon op mijn lichaam ;)

De plekken die ik sowieso niet wil zijn mijn voet en been. Ook op mijn andere (linker) onderarm wil ik geen tattoo.

Weet iemand iets leuks? Ik zat zelf te denken aan mijn linkerpols, maar is dat niet ''raar'' als je op je rechteronderarm al een tattoo hebt?

Of zat te denken aan mijn sleutelbeen, maar dat is denk ik ook weer zo mega opvallend terwijl ik eigelijk iets subtiels wil dat niet zo opvalt als die van onze zoon?

Op deze foto kun je mijn tattoo van onze zoon zijn naam zien:

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    In je taille vind ik erg mooi. Of andere kant onderarm, binnenkant alleen de eerste letter van je dochter.

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Als je echt onopvallend wilt: in je nek (valt je haar eroverheen :p )

Andere plekken die ik wel mooi vind:
    Heup
    Schouderblad

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

#4 Imensa, 6 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2013
    Kun je niet een geheel maken met je andere tatt?

Ff off super dat je bent afgevallen.. maar nu wel weer wat gaan eten hoor:)

5. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Mooie foto!!!

De naam van je zoon staat aan de buitenkant, naam van je dochter aan de binnenkant?
    Of
    - tussen je schouderbladen
    - op je ribben
    - lies
    - op je pols, wat kleiner, kun je altijd een horloge omheen doen.
    - boven op je schouder, niet je schouderblad maar het bovenstuk van je arm zeg maar.
    - nek

Je zou de naam kunnen uitprinten, klein uitknippen en eens overal op je lichaam voor je houden.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier komen beide Namen op mijn linker voet.

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Bovenkant borst
    Nek (tussen schouderbladen)
    Heup
    Binnenkant onderarm

Verder zou ik het ook niet weten.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Er zitten zeker leuke ideeën tussen dames, thanks! Was ik zelf nog niet op gekomen! En ook een slim idee om de naam uit te printen en te kijken waar het het leukste staat! :D

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja, ik was dus niet zo slim dat ik bedacht '' wat als ik ooit een 2e wil'' :) ik was er dus echt van overtuigd dat het bij 1 kindje zou blijven, vandaar die tattoo... anders had ik hem op mijn pols gedaan zodat een 2e kindje daar ook bij zou kunnen komen staan :(

Vind het namelijk leuker om beide namen bij elkaar te hebben staan zoals op de pols of wat jij nu doet.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja daarom heb ik gewacht met Sandro zijn naam (hier wisten we wel dat er nog een tweede kwam)

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    8 maanden pas ik denk al 6 jaar erover haha (grapje) ja een plek is hee persoonlijk dat kan je alleen zelf beslissen, het gaat om gevoel!

12. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Heb hier rechterpols, naam van 1 st paard helaas overleden, een vlinder met bloemenslinger op voet, wat voor jou dan afvalt en linkeronderarm 2 namen vd kids achterelkaar zeg maar zelfde plek als waar jij m ook hebt..
    Binnenkort ga ik voor mn rug tussen mn schouderbladen komt simpel uitgelegd een hart met sleutel en daaraan een lint met naam van mn man..
    Deze komt echt in t midden dit is dan voorlopig laatste.
    Je moet doen wst jij mooi vind niet wat een anders ervan denkt..
    Overgindsheb ik over mn eerste , pols 2 jaar nagedacht dus gewoon rustiy aan haha...

Deel Deze Pagina