- Disney sprookjesfilms, zoals sneeuwwitje, bambi, doornroosje, belle en het beest enz. - Cars - Monster inc. - Toy story 1 en 2 - Teigetjes film - Bee movie - Luizenleven Er zijn er nog wel veel meer leuke films, maar ik kom er even niet op
Ja die hebben we indd al, ik ben meer op zoek naar de wat minder bekende, heb bijvoorbeeld lepel, limo, yogibear al gevonden! maar ik ben indd de rest ook even kwijt!
voor de jongste - mega mindy - k3 - barbie(en de 3 musketiers) - Barbie en iets met zeemeerminnen (weet de naam even niet) deze zijn bij mij op de bso grote favourite (4 tot 6 jaar) o en mickey mouse club huis is ook leuk (vinden de kids haha)
alle honden gaan naar de hemel..... knofje garfield de movie tinkerbel (was mijn nichtje helemaal dol op) film is echt letterlijk kapot gedraaid....) op deze site heb je een hele lijst met kinderfilms Films met genre kinderfilm - Film1.nl staat vast wel wat tussen....
die heb ik van de week gekocht Wat een geweldige... de kindjes zaten met open mondjes te kijken. EN ik ook ! Echt heel mooi.
- Nijntje - Nijntje De Musical - Woezel en pip - Horton hears a woo (bol.com | Horton | Dvd) - Knabbel en Babbel - Bob de bouwer - Dora