hoi dames weet niet goed waar ik het moet plaatsen maar ben dus enorm zenuwachtig men beste vriendin is nu aan het bevallen ik ben zenuwachtiger dan haar denk ik haha sorry dames moest het even kwijt
oooooh wat spannend!!! ik snap het wel hoor mijn schoonzus heeft al een week flinke voorweeën maar het wil niet doorzetten en ik ben ongeduldiger en zenuwachtiger dan dat zei is
Hey meid! Wat spannend! Kan het me helemaal voorstellen.. Zou ook helemaal zenuw8tig zijn.. Had het 2 weken geleden al toen mn best vriendin me belde dat ze bevallen was, kreeg zelfs toen nog de zenuwen haha x
Ik had dat ook zo erg toen mijn vriendin ging bevallen... Had achteraf zoiets van had liever niet geweten, ze had een enorme lange bevalling... succes met wachten
haha zij heeft het met mij ook voorgehad moest haar belove iets te laten weten als het begon en heb er 24uur over gedaan
ze zit op 5 cm nu haar vliezen zijn nog niet gebroken pff vraag me af wanneer ze van plan zijn dat te doen
ik kan ook ni echt wachten om een tweede hoor ook al was de bevalling van men meisje bijna 6 maand geleden nu niet bepaald een goede bevalling ik wil ook terug !!!
oeeeh spannend! ik weet nog hoe hyper ik was toen mijn beste vriendin ging bevallen. Ik stormde naar mijn vriend; aaaah ze is aan het bevallen! Mijn mannetje snapte er niks van, lag nog half te slapen toen want het was hartstikke vroeg succes met wachten!