vrijwilligers vbn?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door shenoby, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik wil graag vrijwilliger worden bij het vbn.
    wie is dat nog meer? en hoe vullen jullie het in?
    ben er wel nieuwsgierig naar eigenlijk.

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik lees mee. Ik heb geen ervaring, maar ik heb er ook regelmatig aan zitten denken. Het lijkt me wel wat.
    Je kan bij la leche league ook vrijwilliger worden.

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

ja klopt alleen dan moet je een jaar voeden.
    en ik voedt pas 9 maanden.
    als alles volgens mijn planning verloopt ga ik me snel aanmelden en hoop ik in febr de eerste scholingsdag bij wonen.
    het duurt namelijk minstens een jaar voordat je de interne opleiding hebt afgerond.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb ooit informatie aangevraagd, maar herinner me dat je zelf voor de kosten moest opdraaien en idd lang moest voeden. (wat ik toen nog niet deed)
    Heb er daarom vanaf gezien. Voor de folders moest je toen ook al betalen.
    Vond ik erg jammer eigenlijk.
    Ben daarbij ook niet heel erg sociaal aangelegd en bang dat het misschien toch niet iets is voor mij...

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

Interne Opleiding
    Moeders die zelf contactpersoon willen worden, zijn van harte welkom! Je volgt dan de interne opleiding van de VBN.

Aan de toelating zijn enkele voorwaarden verbonden, waaronder dat je minstens zes maanden aan minstens één kind borstvoeding hebt gegeven, dat je lid van de VBN bent en dat je de doelstellingen en standpunten van de vereniging onderschrijft.