Pfoe dit is echt frustrerend... Zal bij t begin beginnen ik heb een abbo bij vodafone altijd al gehad. Was weeer tijd om te verlengen en dus wilde ik deze keer een blackberry zo gezegd zo gedaan. Besteld en di kreeg ik m binnen en in gebruik genomen bleek dat het bijbehorende abbo nog niet in gegaan. heen en weer gebeld uiteindelijk ging hij eindelijk vandaag in blackberryservice kon ook niet zomaar aangesloten worden na wer een ur aan de lijn weer wel dus ik helemaal blij... Blijkt nu dat ik op de een of andere reden buiten mn bundel ben gegaan nou niet erg mits t dan ook stopt als het abbo dus in is gegaan. NU loopt om de 1 of andere reden t geben mn gebruik buiten mijn bundel nog steeds verder op terwijl ik niks met de teleffoon doe... Geen ping geen internet niet bellen. Das toch vreemd nou gebprobeerd weer contact te krijgen met de klantenservice nou na 30 min in de wacht heb ik t opgegeven nu mn tel maar uit gezet en morgen maar wer proberen. Dus uiteindelijk goed spijt dak mijn abbo verlengd heb kost een hoop gezeur en geld :x.. NU hoop ik alleen maar dat ik t morgen op kan lossen met de klantenservice... Hebben er nog meer mensen deze problemen ehad met vodafone\blackberry? gr gemma
Kijk eens naar je instellingen. Maakt je telefoon niet continue verbinding met internet? Als je geen onbeperkt internet of iets hebt kan dat aardig oplopen.
mijn advies is ga met je telefoon naar een winkel zoals phonehouse (onafhankelijk) en vraag of ze kunnen helpen. Zij kunnen met een dealerslijn bellen en je telefoon instellen. Pas op, schrijf alvast een bezwaarschrift,.. wnt ze kunnen je harstikke kaal plukken zo.....
heb vorige maand een BB genomen, zit al jaren bij vodafone.. Het abbonement zelf gaat pas in maart in maar heb ook BBservice voor 5euro in de maand erbij genomen en die is per direct ingegaan. Nu kan ik wel onbeperkt internetten, pingen enzo... maar bellen en smssen is tot maart nog volgens mijn oude contract... Heb je wel BBservice erbij afgesloten?
Pfoe nou tis allemaal opgelost whatapp heb ik dr idd meteen afgegooid gister.. wat telefoontjes enuitleg verder benik dr nu. vind echter de service van vodafone naatje dit is echt mijn laastet verlenging geweest... in ieder geval badankt allemaal voor t meedenken .. groetjes gemma
BB maakt idd een continu verbinding met internet. Ik zou juist niet naar een onafhankelijke gaan maar juist naar een Vodafone winkel. (Of BelCompany of telefoonkopen.nl, zij zijn overgenomen door Vodafone) Omdat zij alleen met Vodafone werken kunnen ze je veel beter helpen! En een snellere verbinding met de dealerlijn!