Ecco, Gabor, Wolky, Rieker, helioform? Ik kan echt niet op een hak(je) lopen en ben op zoek naar een comfortabele, mooie lage schoen. Ik heb nu Rieker, maar vind ze een beetje tuttig. Wat dragen jullie??
Ik vind mustang zalig zitten en ze zijn ook niet zo tuttig Ik heb ze zelf wel met een hakje maar je hebt ook leuke platte schoentjes
Ik heb leuke gekocht bij van haren Lopen erg lekker, niet duur, en kan je meerdere kopen voor afwisseling Voor mn werk heb ik (lompe) ecco schoenen, maar lopen wel perfect!
Slippers of dichte schoenen? Ik heb een paar dagen geleden slippers gekocht bij de Bijenkorf van het merk dune. Die lopen echt fijn!
Ik ben fan van Gabor. Heerlijke schoenen. Welke schoen ik ook aantrek van dit merk, het voelt altijd gelijk goed.
Birkenstocks snap ik niet hoe mensen daar op weg komen??? Doen zeer bij mij. Ik zweer bij Gabor...echte comfortschoenen.
Het merk doet er bij mij niet toe, maar ik draag ook altijd lage schoenen. Eind vorige zomer kocht ik deze: http://www.brantano.be/images/catalog/product/343x343/2622100111_01.jpg En die gaan nog altijd mee. Daarnaast heb ik ook twee paar "merkloze" All Stars. Eén hoog paar (blauwe) met veters, en één paar zilveren met wat elasticiteit en zonder veters. En voor op vakantie heb ik Teva-sandalen. Wolky heb ik 2 jaar geleden gehad (een zomerschoen), maar die zijn versleten.
Ik ben overigens absoluut geen "slipper"mens. Daar kan ik absoluut niet op lopen, dat sleft uit, ... en dat vind ik hatelijk. Geef mij dan toch maar een degelijke gesloten schoen of bij extreem goed weer (of op vakantie) een degelijke sandaal.