Hallo dames, Ik ben zeer oncreatief en heb al jaren hetzelfde in huis. Overal zie ik van die leuke takken voor voor het raam, maar ik krijg het maar niet zelf geknutseld, overal zie ik mooie kransen, mooie kerststukjes, mooie boeddha's met vanalles erbij, maar het lukt me niet. Nu dus mijn vraag, weten jullie een webwinkel wat kant en klare dingen verkoopt zoals die takken voor voor het raam. Of hebben jullie zelf een leuk plateautje of vaas gevuld en kunnen jullie me precies zeggen waar wat gekocht is? alvast bedankt.
Ik zou zeggen...loop eens de Action binnen. Hebben nu bijvoorbeeld kaarsenplateau's en kaarsen in de aanbieding, en andere leuke deco-dingen zijn er ook niet duur
Ja daar ben ik al geweest, leuke dingen maar ik kan dus totaal niet combineren, kom niet verder dan een plateau met kaarsen op en dat vind ik nou niet echt dat je zegt wauw. Met mos en alles ben ik ook niet goed, ik kan gewoon niks leuks in elkaar knutselen
Wellicht kun je eens informeren bij een bloemist. Of een leuke workshop ergens volgen met een bekende? Twee vliegen in een klap. Een leuke middag en je hebt wat moois geknutseld.
dat is zeker een idee, alleen moet je je bij een workshop aan het thema houden daar, en doe je wat je word gezegd of word voorgedaan, en dan heb ik 1x iets leuks maar als het creatieve niet in je zit zul je het denk ik ook nooit worden.
Hwb je niet een creatieve vriendin / familielid die het voor je wil maken? Of voor je verjaardag willen geven. Die kennen jou en je inrichting......
Als je het niet zelf kan, dan koop je het gewoon zo kant en klaar bij de bloemist of een tuincentra. Je kan daar ook wat laten samenstellen in een bepaalde grootte of kleur of i.d. Het is natuurlijk wel wat duurder, maar goed.... je hebt dan wel weer iets leuks en daar doe je natuurlijk ook weer lang mee. Webwinkel zou ik niet zo snel doen trouwens. Dan weet je nooit precies wat je krijgt en hoe het er in het echt uitziet. En daarbij ook nog de verzendkosten. Je kan natuurlijk wel op internet veel inspiratie op doen.
Ik ga zelf weleens naar de intratuin en dan kijk ik naar de voorbeelden en ga ik gewoon alles kopen wat zij ook hebben gebruikt en dan thuis in elkaar zetten. Is wel stuk goedkoper dan daar kant en klaar kopen. Je kunt ook als je een telefoon met camera hebt foto maken, heb je meteen een voorbeeld .
Ik ben van mezelf vrij creatief en knutsel elke maand wel wat een schuif elke week wel spulletjes en maak andere dienbladen, of andere gezellige hoekjes. Zelf haal ik leuke ideeen van pinterest. Ik koop veel dingen bij de action maar ook in woonwinkels een combineer veel. Ik wil morgen in daglicht wel foto's maken als je wil.
Ik was ook niet creatief maar door op internet te kijken naar foto's deed ik leuke ideeen op. En ik zweer bij de Action! ik heb er zoveel mooie en leuke dingen vandaan.
Bedankt voor jullie reacties, ik ga eens even kijken op de site's wat hier vermeld staan. Meer tips zijn uiteraard welkom en foto's natuurlijk ook.
Ik heb 2 basis dingen in de woonkamer staan en die fleur ik wat op 1 is een hele grote schaal op een voet met daarin een windlicht en een kaars hopelijk is het duidelijk op de foto, dit is zoals hij er nu uitziet Met kerst zag hij er weer anders uit, daar is toen ook wel nog die krans van de eerste foto bijgekomen. En zo verander ik dat ding ieder seizoen. Ik heb nog wat andere basis dingen staan die ik ook op die manier ieder seizoen verander.
Leona, dat ziet er erg mooi uit! als ik zoiets zie, denk ik echt oh simpel maar zelf doen is toch altijd wat moeilijker