Goedemorgen! Welke nagelverharder vinden jullie fijn? Mijn nagels scheuren vrij snel, maar heb erg lang nagel gebeten en sinds een half jaar heb ik gewoon lange nagels Ik ben er heel erg blij mee, maar ik wil ze graag zo lang houden. Ik slik al supplementen voor haar & nagels, en ze zijn al een stuk harder dan dat ze eerst waren. Ze groeien ook veel sneller. Maar ik ben zo lomp, ik wil ze echt veel harder hebben
Herome vind ik zelf altijd wel prettig. Ik heb daar nog nagelverharder staan, maar ik heb het eigenlijk niet nodig. De Natural Nail Whitener gebruik ik wel nog altijd.
Ik had altijd die van Herome, en merkte ook wel echt verschil. Vond het alleen zo'n gedoe, omdat je twee dagen een laagje moet aanbrengen, dan alles eraf halen en weer opnieuw twee dagen een laagje moet aanbrengen en dat dan twee weken. Na een week was ik er altijd wel weer klaar mee Maar zelfs in die week werden ze al een stuk harder! En die van Etos eigen merk werkt ook prima, en die is een stukje fijner voor de portomonee