Vrijwilligerswerk wat lijkt jou leuk om te doen.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Als ik er aan zou beginnen dan zou ik de dierenambulance wel heel leuk vinden. Verder vragen ze hier in de gemeente wel eens vrijwilligers om mensen te helpen met hun financiƫle administratie. Hier zit dan ook een cursus aan gekoppeld. Dit lijkt me ook wel heel interessant.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik zit momenteel in de wia en help in een winkel 2e hands kleding . Ook help ik regelmatig op school met activiteiten en heb vorige week geholpen met ruilwinkel met carnavalskleding. Helaas daarna weer veel pijn gehad en vandaag weer me voet verzwikt en kan helaas morgen niet helpen. Morgen stond sminken op mijn schema.

Vind vooral met kinderen werken erg leuk en heb ook een spw3 diploma kinderopvang. Helaas door blijvende rug beperkingen door hernia kan ik dit beroep nooit meer doen

Wat ik nu nog eventueel wil gaan doen is helpen in een dierenasiel maar waarschijnlijk is dit te zwaar voor mijn :( en zal dit niks Worden. Wil zoveel maar kan zo weinig

3. Within

Within Niet meer actief

Ik werk als vrijwilliger voor een poppodium. Kaartjes verkopen, jas aannemen, dat soort dingen. Ik draai zelf geen bardiensten. Is vooral avond/weekend maar ook overdag is bijv. de kassa open en neem je de telefoon aan enz. Ik vind het super!

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Af en toe wandelen met een hond uit het asiel. Zij blij, ik blij.

Deel Deze Pagina