2 weken geleden had ik op zondagochtend een vriend waarmee ik een 2e kindje probeerde te krijgen, en savonds helemaal niets meer. Het is over en uit, en nu zit ik met de vakantie die we die we, jawel, die dinsdag ervoor geboekt hebben We zouden een week naar Vakantiepark Droomgaard gaan in Kaatsheuvel, van 7 t/m 14 oktober.. Maarja, ik heb zelf geen auto, en naast een keer naar de Efteling en zwemmen op het park zou ik niet weten wat ik er moet doen een hele week Eerst dacht ik nog dat ik best samen kon gaan met Damien, maar ik zie het toch niet zo zitten, zeg maar. Hij zou zijn deel aan mij betalen en ik heb het totaalbedrag overgemaakt naar het vakantiepark, maar guess what; zijn deel heb ik nog niet gehad natuurlijk, dat gaat ook niet meer gebeuren. Als ik alles zelf moet betalen is het toch wel een behoorlijk bedrag (370e) en dat vind ik toch een beetje te, voor een week in m'n eentje in een vakantiepark. Ik heb al contact gehad met het vakantiepark en met degene waar ik de vakantie via heb geboekt, maar ze sturen me door naar Europeesche verzekeringen, waar ik m'n annuleringsverzekering heb afgesloten. Zij zijn alleen maandag pas weer te bereiken, dus ik vroeg me af of jullie misschien weten of ik een kans maak om m'n geld terug te krijgen.. In de voorwaarden lees ik alleen maar over scheidingen e.d., als ik google vind ik ook alleen dingen over samenlevingscontracten of bewijzen van het inmiddels weer op andere adressen wonen. Bij ons is het allemaal vreselijk snel gegaan, hij stond hier ook nog niet ingeschreven, dus ik heb niets van dat alles.. Als ik het allemaal zo typ krijg ik er steeds minder vertrouwen in, maar toch; Is dit een geldige reden om je vakantie te annuleren?
Nee helaas niet. Wat je wel kan proberen is de vakantie verkopen. Dan hoeven ze alleen de naam te veranderen. Dan kost het alleen administratiekosten. Wat vervelend voor je, sterkte ermee.
Hallo Shadixxx, Wat verdrietig allemaal. Heel veel sterkte! Ik werk op een reisbureau, en helaas dit is voor de verzekering geen reden om uit te keren. Als relaties uit gaan, moet je inderdaad of getrouwd zijn, of een samenlevingscontract hebben of inderdaad een aantal jaar (ik geloof 3) ingeschreven staan op 1 adres in het GBA. Als ik jou was zou ik dus maar lekker gaan, zit je in een andere omgeving, anders ben je gewoon je geld kwijt. Is toch ook zonde.
Hoi Shadixxx, ik heb totaal geen verstand van dit soort zaken, of je wel of niet je geld terug kan krijgen. Maar wel wil ik je even veel sterkte wensen. Dat is niet niks, dat je zomaar van het één op het andere moment uit elkaar bent met je vriend, terwijl jullie bezig waren voor een kindje. Veel sterkte! Hopelijk komt er een goede oplossing voor dit probleem. Liefs Jel
Wat misschien nog wel een oplossing is: iemand anders laten gaan? Of de vakantie op Marktplaats verkopen voor minder geld, zodat je niet het volledige bedrag kwijt bent maar een deel daarvan.
Ik was er al bang voor Verkopen kan ik proberen, maar wie is er net zo gek als wij en wil er in oktober nog in een chalet zitten Nouja, als ik het niet probeer lukt het sowieso niet natuurlijk, anders gaan we toch maar gewoon zelf. Zou nog wel kunnen annuleren via het vakantiepark zelf, maar dan moet ik alsnog 75% van het totaalbedrag betalen Thanks voor de 'sterkte's'
Vakantie doorverkopen inderdaad of toch zelf gaan, met misschien een vriendin ofzo...even weg doet je misschien toch wel wat goed nu. Sterkte in ieder geval.
Wat vervelend allemaal! Ik denk dat het moeilijk voor je word om je geld terug te krijgen.. maar kan je niet iemand meevragen zodat je alsnog een weekje ertussenuit bent?!?! Veel sterkte!
Ik had er ook al aan zitten denken ja, maar iedereen werkt gewoon en kan geen vrij krijgen. M'n zusje wordt rond die tijd geopereerd (extra reden waarom ik eigenlijk niet weg wil) en moet een tijd revalideren, mag niet alleen zijn dus m'n moeder kan ook niet een dagje op visite komen in dat park ofzo, dus tja Misschien moet ik maar gewoon zorgen dat ik een lekkere man heb gevonden voor die tijd die mee kan Dat was een grapje natuurlijk, hoewel ik het eigenlijk helemaal niet zo grappig vind Nouja, we komen hier ook wel weer uit, het is niet anders! Topic mag weer dicht!
Jeetje wat jammer dat het zo is gelopen! Maar goed beter dat het nu is gebeurt dan dat je al zwanger van hem was!!! Ik zou toch gewoon op vakantie gaan. Dan ben je er even tussen uit en je zoontje vind het vast geweldig. Je zou ook nog kunnen vragen of een vriendin of familielid met je mee wil, of dat die even een dagje langs komen. Qua verzekering heb je nergens recht op helaas.
nee dat is geen geldige reden. je kan nog hooguit proberend e vakantie te verkopen via marktplaats ofzo, of inderdaad met iemand anders gaan. sterkte.
jeetje, dat is nog al wat. Ik hoop dat je nog iemand vind om mee te gaan eventueel. Het zou toch nu juist wel lekker zijn om er even uit te gaan, ook voor damian.