...wie heeft 'm?! Dit is al het zoveelste haar-topic van mij, maar ik wordt echt GEK GEK GEK van mijn haar :x! Na de geboorte van mijn zoontje is mijn haar een soort van gaan krullen. Maar dan voornamelijk aan de achterkant, vooraan is weinig krul/slag te bekennen en ook in mijn nek is het gewoon stijl . Omdat het dus maar zo halfgaar krult/slagt, pluist het echt als een malle. Ik heb al van alles geprobeerd: - Frizz Ease shampoo en conditioner van John Frieda - helemaal niet meer wassen met shampoo (volgens de curly girl methode) - haarolie gebruiken - föhnen met een diffuser - niet meer föhnen - Glizz Kur Oil-huppeldepupje shampoo en conditioner - shampoo en haarproducten zonder siliconen Maar niks helpt *jank*. Mijn haar was altijd zo mooi zo: Bekijk bijlage 343801 Dus: wie helpt mij?! Ik ben je eeuwig dankbaar .
Ik heb deze....na het douchen doe ik altijd een beetje in mijn haar. Ook voor de meiden gebruik in het omdat ze krullend haar hebben. Ik ben zeer tevreden. Heb het gekocht bij een kapperswinkel in de stad.
hier ook pluizend haar, was vroeger zo steil als maar kan. Ik doe vaak even de stijltang er over, is in 2 min klaar
Die heb ik ook.. Maar als ik er een beetje indoe blijft het pluizig en als ik er dan meer indoe zodat het niet meer pluist dan wordt het vettig
Ik gebruik kokosolie. En dan echt maar 1x sprayen in me handen en zachtjes over me haren. Dan word het niet vet maar je krijgt een glans en de pluis is weg
Ik gebruik de biosilk te koop bij kapsalons en douglas en tegenwoordig heeft opisopvoordeel ofzoiets het ook wel eens. Die is ook goed om te gebruiken voor het stijlen alleen met de dilk producten moet je nooit te veel gebruiken anders word het weer snel vettig.
Olie vind ik eigenlijk maar rotspul, want als je maar iets te veel gebruikt loop je weer met zo'n vette kop rond en bovendien heeft het echt minimaal effect op mijn weerbarstige haar...
Ja dan wordt het moeilijk....als je pluizig haar zacht wilt maken heb je toch echt iets van olie nodg denk ik.
De oil en care lijn van andrelon, nog redelijk betaalbaar ook... Helpt wel, maar... 't blijft behelpen, heb zelf krullen en dus redelijk pluizig haar. En wax wat me vaak is aangeraden vind ik een ramp, geen glans wel vettig. Maar met de biosilk en stijltang pluist het niet en heb ik lekker zacht haar. Maar ja met mijn krul kost me dat wel 45 min. en elke dag +/- 10 min. bijwerken... en dan houd het een dag of 3 a 4 en dan wil ik het weer wassen...
Heb trouwens ooit een serie voor tegen pluizig haar van elvive gehad....die was ook super! Dus shampoo en crème
Ik was mijn haar, dan kammen en haar olie van elvive in, föhnen en dan Frizz spul van got2be d'r in. Geen pluis meer!