Is een switch al leuk voor 4 en 5 jarige? En wat voor spellen zijn dan leuk voor hun? En welke spellen zijn verder aanraders?
Ja zeker leuk! Wij hebben Mario kart, Mario deluxe en zo’n dansspelletje. Zelfs mario deluxe speelt mijn 5 jarige, met het makkelijke poppetje, maar ze snapt prima hoe het werkt
Onze 3-jarige kan sommige spellen al best spelen . Yoshi's world ofzo en super Mario Odyssee (met oudere zus of papa en Mario kart. Vast nog meer games maar ik ben een leek, houd het niet bij
Ja hoor mijn 5 jarige heeft nu een jaar een Switch en speelt vooral Mario (odessy, party en kart) donkey kong en kirby. Het scheelt wel echt per kind, mijn nichtje zelfde leeftijd heeft er ook een maar vind het nog te moeilijk.
Mijn jongste speelt al Mario Kart sinds hij 3 is, hij is een echte pro en wint vaak van mama... we hebben 4 controllers dus we kunnen met het hele gezin racen. Mario Oddesey speel ik niet meer mee met ‘m want ik kan m niet bijhouden
Mario kart is het gemakkelijkste om met de besturing te oefenen. Yoshi schijnt leuk te zijn voor kleintjes maar daar vind mijn zoon niks aan. Mario oddysey en Minecraft zijn hier de grote favorieten. Zoon is 6 jaar. Eigenlijk is alles van Mario wel leuk, Mario party is leuk om samen te doen. Splatoon 2 is ook geweldig. Het is voor de mama's ook leuk.
Jaa super leuk! Wij hebben bijna alle Mario spellen, ookal 1 gepre ordered. Verder hebben we nog Rayman en crash bandicoot. Allemaal leuk voor die leeftijden. Donkey kong vind de ene moeilijk de ander ging er zo doorheen (die van mij zijn ook 5 en 4)
Bedankt! We hebben nu de ps4 en daar spelen ze soms wel op, maar zijn niet zoveel leuke spellen voor. Dacht inderdaad dat Mario bijv al wel leuk zou zijn voor ze. En voor ons natuurlijk ook
Ja hoor heel leuk. Behalve voor mijn kinderen ze spelen er zelden op hier. We gaan op vakantie en ze willen 'm niet eens mee ninjago spel is favoriet bij m'n oudste, jongste vond just dance leuk maar ondertussen dus uitgekeken erop. Hier gaat ie binnenkort weer in de verkoop denk ik. Spellen zijn ook zo vreselijk duur
Ja hoor. Mijn zoon van 6 vindt m fantastisch en favoriet zijn de Mario spellen. Dochter van bijna 4 vindt Just dance leuk en meer eigenlijk nog niet. Komt vast nog wel.