Ten eerste, ga het niet goedpraten hoor, maar eigenlijk dacht ik eerder dat ze met het knippen van de navelstreng dus het vingertje erbij gehad had, dus dat het handje erbij in de buurt kwam en zo de vinger 'meenam'. Hoop overigens echt voor dat kindje dat het vingertje gewoon weer helemaal alles gaat doen wat het hoort te doen.
Nouja zeg, was ze aan het dementeren ofzo? Dat het gebeurt is tot daaraan toe, maar ontkennen...? Het lijkt me vrij makkelijk te zien als er een vingertje af is geknipt? Het zal je kind maar zijn...
Wat sneu!! Jeeej het zal je kindje maar zijn en dan nog niet gesproken over de pijn van het wondertje,,Bah wil dr niet aan denken!
ja laat nu net mijn mannetje dit lezen. en nu durft hij helemaal die navelstreng niet meer door te knippen. maar t zal je maar gebeuren zeg dan heb je toch zin om haar vinger ook af te knippen.
Nou volgens mij kan zoiets echt niet gebeuren als je 100% in je hoofd bent en een KLEIN beetje oplet...
Dat bedoelde ik met dat ze dan blijkbaar niet keek wat ze deed, anders had ze het wel gezien. Ik heb als pedicure gewerkt, waarbij je ook met chirurgische mesjes werkt waar je zo een teen mee af kunt snijden, maar je houdt je ogen toch constant gericht op dat mes, juist omdat je wéét dat je met een scherp instrument werkt waar je flink wat schade mee aan kunt richten.
Hoe krijgt ze het voor elkaar??? Je weet na zoveel jaar ervaring toch wel hoe het voelt om de navelstreng door te knippen? Dat zal vast heel anders voelen dan dat je door bot knipt dacht ik zo. Op de foto te zien, is het kindje wel vrolijk, dat scheelt weer. Het is wel een prachtkindje hoor!
Lees met volle verbazing dit bericht!! Ik bedoel, je ziet toch duidelijk wel het verschil tussen een vinger of de navelstreng...
OMG!!! Ik zou gek worden. Hoe kan je je nou vergissen in een babyvinger en een dikkere veeeel langere navelstreng Zo zielig..