rommelen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by EvdP, Mar 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EvdP

EvdP Actief lid

Jun 23, 2007
    108
    0
    0
    Hallo,

ik ben bijna uitgerekend van mijn 2e kindje en ben al een week aant spoken snachts...telkens een paar uur weeen en dan zakt het weer af , dan weer paar uur wel en dan weer niet...Ben dan na een week en een kleintje van 1,5 ook echt supermoe...Nou had ik dit bij de eerste ook en was toen ook supergespannen voor de bevalling..Ik heb toen een nachtje in het ziekenhuis geslapen voordat ik uitgerekend was en kreeg morfine om een nachtje bij te komen..Juist die nacht ben ik toen bevallen..Misschien omdat ik zo ontspannen was...Nu dacht ik niet meer bang te zijn voor de bevalling maar elke keer als ik denk dat t gaat beginnen word ik superzenuwachtig en raak ik gelijk aan de diarree..kan het zijn dat mn lijf het tegenhoud omdat ik zo gespannen ben en moet ik weer om zo n nachtje vragen.Weet niet zo goed maar ben in ieder geval nu al uitgeput en de bevalling moet nog beginnen... Misschien goede raad?

groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het enieg wat je kunt doen is om een slaappil vragen, die heb je ook in lichte varianten die je thuis mag gebruiken. Soms heeft je verloskundige ze op de praktijk, anders even via de huisarts.
    Normison/temazepan, kan geen kwaad voor 1 nachtje.
    Sterkte!

mirjam

Share This Page