Wij willen in december een weekje met z'n drieën naar de Canarische Eilanden. Nou lijkt mij Dunas Villas Paradise, Jandia Playa op Fuerteventura wel erg leuk. Is er iemand geweest? Hoe is dat met een kleintje? Hebben jullie nog tips waar aan te denken? Alvast bedankt!
Wij zijn net terug van een weekje Fuerteventura en we hebben het heerlijk gehad. Over de accomodatie kan ik je niets zeggen, want wij zaten in Oasis papagayo ( Corralejo), ook heel goed bevallen. Het vliegen is echt heel goed gegaan. Op de heenreis viel alleen de tussenstop tegen. Die duurde 2x langer dan gezegd en al die tijd moesten we in de riemen. Kon Milan niet echt waarderen. Verder heeft hij heerlijk in het gangpad met zn auto'gespeeld en zelfs nog even geslapen. Terug vlogen we om 19.45 en heeft Milan bijna de hele vlucht geslapen. Ook op schoot is me niks tegengevallen. Hij heeft gewoon languit op onze schoot geslapen. Ok, je kunt niet even opstaan, maar we hebben zelf ook even de ogen dichtgedaan. Veel succes met boeken en alvast veel plezier!