Hallo dames, Ik heb gister een test gedaan daar is niks op te zien,nou heb ik er vandaag ook 1 gedaan(omdat ik vanavond een feestje heb)en daar zie ik wel een tweede streep maar niet super goed en niet roze maar je ziet dat het vakje als het ware in 2en gedeeld is en dat was gister niet.(krijg hem alleen niet op foto).wat denken jullie zou ik zwanger kunnen zijn of niet. Gr Vlekje
In het testentopic zie je genoeg tuurtestjes, misschien zie je vergelijkingsmateriaal. Het zou goed kunnen dat je positief hebt getest!
Ik zie dat je over 3 dagen pas kan testen....het zou dus zomaar kunnen dat hihi binnen nu en 3 dagen duidelijk positief wordt,
ik had nou 2 keer s'middags getest is het verstandig om elke keer nou s'middags te testen of met ochtendurine heb nou alleen nog 2 testen liggen van kruidvat eigen merk(dus niet waar ik nu al mee getest heb)het rare is dat ik deze maand ook nergens last van heb normaal heb ik allemaal klachtjes voor mijn menstruatie nu helemaal niks dus best spannend. Gr
Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn ivm mijn korte LF. Ik hoop dat hij dan even kijkt/ bloed prikt. Dan weet ik het meteeen zeker!
dank je wel,ik ga dinsdag pas weer testen(als ik me zolang in kan houden)weet alleen niet of ik het dan s'middags of s'morgens het beste kan doen.
In de ochtend is je urine het zuiverst om te gebruiken. In de middag heb je toch alweer wat gedronken enz. Succes!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/310179-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel12-408.html dit is dat topic....
Vlekje, ik raadt je aan de test met ochtendurine te doen. Spannend hoor ben benieuwd of je kan wachten tot dinsdag
word moeilijk denk ik maar heb vandaag niet getest vind ik al heel knap van me zelf. als ik het echt niet houd ga ik morgen testen(maar hoop dat ik kan wachten tot dinsdag)