vroeg ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bambie, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Dag meiden, even een vraagje..
    Volgens de calculator zou ik gisteren/vandaag mijn eisprong moeten hebben, maar dinsdag en woensdag onwijze buikpijn gehad aan de linkerkant.
    Normaal klopt de eisprong volgens de calculator wel ongeveer ik kijk dan naar wanneer met een cyclus van 28 dagen en van 31 dagen omdat ik daartussen schommel, en ik voel hem altijd wel (buikpijn en elke maand het zelfde en wordt dan tussen de 14 en 18 dagen daarna ongi) dus vandaar dat ik er vanuit ben gegaan dat dat mijn eisprong is..

zou ik deze maand een vroeger ei kunnen hebben, en ik ben behoorlijk jankerig.. beetje alsof ik ongi moet worden.. herkennen jullie dit?

We hebben trouwens flink geklust de afgelopen week want vriend lief is een weekend weg, en dat vonden we eventueel zonde van het ei :)

2. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Eieren springen echt niet altijd op dag 14 hoor dus een vroeg ei kan best!

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook mijn ei deze maand waarschijnlijk dinsdag gehad, terwijl het volgens de calculator gister moest zijn.
    Dus het is goed mogelijk dat jij je ei ook eerder hebt gehad!
    Dus denK dat jullie er goed aan gedaan hebben om al vast van de week te klussen!

4. Niet meer actief

Het kan ook zijn dat je wel al ei pijn hebt, maar je ei iets later springt.

5. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Dat hoop ik niet, want dan zijn we weer te vroeg geweest, maar ja vriendlief is er dit weekend niet dus ik hoop in dat geval dat hij geduldige zaadjes heeft net netjes op mijn ei hebben gewacht :)

we gaan het zien over twaalf dagen (volgens de banner...)

6. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    klinkt een beetje als mijn verhaal... ik zit gemiddeld tussen de 29 en 31 dagen.. maar deze maand heb ik op dag 11 mijn ei gehad volgens mijn kaartje.. dus dat betekend morgen mijn ongi.. dat betekend dat ik dan een cyclus heb van 24 dagen dit keer..
    als ik er tenminste van uitga dat ja na 14 dagen ongi wordt na je ei (en dat was het vorige kaartje precies het geval..
    vreemd!

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welkom bij de "Vroege Eieren Club", haha! :) Hier ook zo ééntje...
    Vorig jaar Jan. voor de eerste keer ovu-testen gebruikt; :) op dag 11 een vette smilie. En zo gaat het dus al die maanden al, vermoed ik (heb niet elke maand testen gebruikt, mk gehad, bladibla...). Deze cyclys weer eens zo'n dure doos met testen gekocht et voila, weer positief op dag 11, dus ga ik er vanuit dat mijn ei op dag 12 is gesprongen. Vind ik wel typisch, dat die eisprong zo steady blijft. Ik had altijd netjes een cyclus van strak 28 dagen, maar daar is na mijn MK een beetje de klad in gekomen; dat kan nu variëren tussen de 25 en 30 dagen...

Deel Deze Pagina