Hallo dames, Normaal gesproken beginnen zo'n 2 a 3 weken na mijn menstruatie bij mij de klachten. Hele dag door zeurig gevoel in mijn onderbuik, af een toe pijnlijke stekenin onderbuik en net onder ribben, grotere borsten, bijna geen enegie en wispelturig humeur. Zodra ik dan weer mijn menstruatie krijg is alles over. mijn vorige cyclus was juist anders. op 28 juni had ik een migraneaanval vanaf de volgende dag waren alle klachten weg. 4 juli had ik een veeg met bruin bloed wat achteraf mijn eisprong was. het enige wat ik heb gehad was rond 11 en 12 juli verschrikkelijke keelpijn en de hele tijd een nat gevoel van beneden Nu heb ik 17 juli mijn menstruatie gehad. Zoals gewoonlijk 2 dagen best veel bruin/rood en 3 dagen enkele vegen en bij het plassen rood bloed. Al direct begonnen de bovenstaande klachten. Mijn borsten zijn niet een kleiner geworden, maar zo vol gebleven wat ik helemaal niet erg vind zou dit mischien een vroeg ei zijn, zou het beter zijn als ik eerder begin met ovulatietesten ipv de 16de dag? komt dit bij iemand bekend voor? Ik zou het jammer vinden als ik mijn ei mis. Mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffer en as vrijdag gaan wij 3 weken met vakantie. Onze grootste kans van heet het jaar dus liefs jonneke
Jeetje meid ik zou het je ook niet kunnen zeggen. Het lijkt mij wel een héél vroeg ei dus onwaarschijnlijk. Om het zeker te weten dan maar beginnen met ovulatietesten. Succes!