Tuurstreepje Telano

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Zebraman, Aug 19, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zebraman

Zebraman Bekend lid

Nov 26, 2019
    718
    624
    93
    Female
    Fotograaf
    Hi allemaal,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een tuurstreepje op de Telano zwangerschapstest?

Het is een roze streepje en ik zag hem al bij het doorlopen. Ik krijg hem helaas niet goed op de foto, en volgens mijn eigen berekening zal ik nu 7/8dpo zijn maar ik heb geen ovu testen gebruikt, dus ik weet het niet zeker.

Bij mijn dochter had ik op 9dpo een soortgelijke tuurstreep, maar dat was met een ander merk.

Ik ben er eigenlijk een beetje van van de leg, we wouden na de verjaardag van onze dochter gaan proberen voor een tweede, maar eenmalig onveilig gevreeën.

Het is meer dan welkom mocht het zo zijn, alleen iets eerder dan verwacht. :D

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,271
    5,871
    113
    Female
    Zijn het de midstream testen of de dipsticks? Ik had namelijk op de midstreams ook altijd een heel licht (roze) streepje maar was nooit zwanger :( Ik vond ze dus niet zo betrouwbaar en vooral als ik vroeg testte had ik die streepjes.

3. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

Jul 21, 2018
    2,016
    1,560
    113
    Female
    Als je hem bij het doorlopen al ziet terwijl je zo pril bent én m daarna niet op de foto kunt krijgen want te licht dan zegt die streep die je tijdens doorlopen ziet helaas niks.

De roze kleurstof loopt door de hele teststreep heen samen met je urine, bij sommige testen hoopt de kleurstof tijdens het doorlopen een beetje op bij de plek waar het streepje moet komen te staan, die verdwijnt dan zodra hij volledig is doorgelopen.

Soof1992 likes this.
  4. Zebraman

Zebraman Bekend lid

Nov 26, 2019
    718
    624
    93
    Female
    Fotograaf
    Ik vermoed dat je gelijk hebt inderdaad!
    Alhoewel ik hem na het doorlopen én het opdrogen nog steeds kon zien staan, zegt m'n gevoel dat het toch niets is eigenlijk.:rolleyes:

Ik test over een dag of 2 nog eens en dan gaan we het wel zien.:D

5. Zebraman

Zebraman Bekend lid

Nov 26, 2019
    718
    624
    93
    Female
    Fotograaf
    Het zijn de dipsticks, maar ergens denk ik dat het toch niks is. :o:
    Over een dag of 2 nog eens proberen en dan zie ik het wel.

Kramertje likes this.
  6. Stphax

Stphax Lid

Nov 28, 2021
    63
    75
    18
    Female
    Hoy! Ik test al maaaanden steeds met de Telano gevoelige dipsticks (omdat ze goedkoop zijn :roflmao:). Een paar maanden geleden heb ik in een pakket van 30 testen 2 testen gehad die een vals roze lijntje gaven, heel lichtjes en na het drogen amper nog te zien. Daarbuiten heb ik nooit een erg twijfelachtige test gehad van Telano. Nu weet ik sinds 3 dagen dat ik pril zwanger ben en wou van die gelegenheid gebruik maken om eens het verschil te bekijken met verschillende testen die ik nog liggen had. Op Kruidvat en Sensitest had ik direct een duidelijk fotografeerbaar streepje, het streepje van de Telano was amper zichtbaar en eigenlijk pas vandaag duidelijk fotografeerbaar. Dus het zou best een echt streepje kunnen zijn. (Maar ik raad Telano dus niet echt meer aan voor vroeg testen) :D

Zebraman likes this.
  7. Zebraman

Zebraman Bekend lid

Nov 26, 2019
    718
    624
    93
    Female
    Fotograaf
    Zoals verwacht, niks meer te zien. :rolleyes:
    Bedankt voor de reacties dames!

Share This Page