Positieve ovulatietest na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Enschede9072, 20 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enschede9072

Enschede9072 Actief lid

30 mrt 2022
    142
    149
    43
    Vrouw
    Na mijn miskraam (nu 3 á 4 weken geleden) ben ik niet meer ongesteld geweest. Ik had meteen na de negatieve echo een negatieve zwangerschapstest.

Nu heb ik de afgelopen week voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Deze waren heel licht en gisteren ineens donkerder. Nu net weer getest en heel donker streepje, duidelijk donkerder dan de teststreep.

Kan het zo zijn dat ovulatietesten zo plotseling oplopen? Ik testte om de dag. En kan dit gewoon een ''normale'' ovulatie zijn na mijn miskraam? Ik kan op internet zo weinig informatie vinden, maar merk dat het mij wel bezighoudt...

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    859
    848
    93
    Vrouw
    Dit klinkt als een normale lh oploop die vlak voor je eisprong plaatsvindt. Het is heel normaal dat deze in korte tijd oploopt. Het is daarom ook altijd aangeraden om minimaal 1x per dag te testen, of zelfs 2x per dag omdat je je lh piek anders gemakkelijk kunt missen.
    zo te lezen heb je vandaag je lh piek gevonden, je eisprong is dan waarschijnlijk over 12 tot 48 uur.

Daarnaast super naar dat je een miskraam hebt gehad, en ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben!

Deel Deze Pagina