Heey, Ik wil de calculator test doen... Alleen weet ik niet hoeveel dagen ik moet invullen. Meestal is de 1e dag van mijn ongi op de 26e vorige maand was dit alleen op de 23e.... Deze maand wel weer op de 26e. Daarom weet ik niet hoeveel dagen ik nu precies moet invullen bij de calculator. Kan iemand mij helpen. Dankjewel alvast!!!
Hmm.. Ik geloof dat je voor je ovulatie berekenen beter je kortste cyclus aan kunt houden (je kunt beter vóór als ná je ei klussen), en om een test te willen doen moet je je langste cyclus aanhouden. Maar om je ovu te berekenen via de site is niet betrouwbaar, want gebeurt ook regelmatig dat meiden geen LF van 14 dagen hebben, waar die calculator wel vanuit gaat. Beter is ovutestjes of tempen, dan zie je van te voren of achteraf of en wanneer je een ei hebt gehad.
Je moet kijken hoeveel dagen er tussen de eerste dag van je menstruaties inzitten. En dan de kortste cyclus aanhouden voor de calculator
Ik zou helemaal niet van die calculator uitgaan als je je LF enz nog niet hebt bepaald Het is een leidraad die fout kan zijn voor je Zou over gaan op ovu testen die zijn tenminste betrouwbaarder dan een computer programma
ik had bewust de ovulatie niet als tip genoemd, want dan ben je er continu mee bezig. Als je nog niet heel lang bezig bent dan zou ik het eerst met de calculator doen. Ga dan van je kortste cyclus uit dan heb je meer kans dat je goed zit en dan evt. om de dag klussen. Probeer alles zo losjes mogelijk te houden en als het over een paar maandjes niet is gelukt dan ovutestjes proberen. Is maar een idee