ik vind het zo frustrerend ik zit hier te huilen de 1 zegt hmm niet zwanger de ander wel,,,ik word gek hahaha ik doe morgen weer een test! met o urine pfffff
Heey Music4life, En heb je ondertussen weer getest? Ik zie idd ook een plusje, hoeveel dagen zit je nu voor je NOD? Of wanneer dacht je ongi te worden? Liefs, Duveldraakje
ik vond de foto er wel positief uitzien eigenlijk. Maar als het streepje dunner is dan de controlestreep, dan ga ik toch twijfelen. Dat is op de foto niet goed te zien. Hoe was de test vandaag? Ik heb toch eigenlijk wel het gevoel dat je zwanger bent...
meiden heb getest en hij is net zo als die van di avond maar ik zag echt een plus verschijnen,, ik test te vroeg en ga me nu inhouden tot maandag ,dan test ik weer
lieve schat waarom test je s`avonds?!!! En eigenlijk zou het streepje dan nu met ochtendurine duidelijker moeten zijn niet?
Weer een kruis... nou, jij bent echt zwanger hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd! Kan me niet voorstellen dat je 2x vals positief test.
he cindy ,,ja geen idee waarom ik het savonds doe maar jah was beniewd,maar nogmaals het kan nog te vroeg zijn he,,om te testen
Maar het heeft geen zin is zonde van je testen en je stress hahahahaha...... @Bloemmmmm hahaha jij bent wel erg vroeg dan!!
bloemmm ik zou het niet doen hahah ik ben nu ook nog niet zeker,,terwijl mn gevoel zegt joh dit heb je nog nooit gehad,, als ik een test deed wassie echt neg nooit zoals nu! ik denk wel dat ik zwanger ben maar jah ,ik wacht tot maandag met een test