vroeg getest en dit is het resultaat

Discussion in 'Zwanger worden' started by music4life, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ja idd zeg dat wel ! gaat niet meevallen denk ik! mischien rijd ik morgen wel even naar het kruitvat hahaha

2. Alita

Alita Niet meer actief

doen!!!!

Maar ik zeg toch wel zwanger hoor...daarom moet je morgen gaan hahahaha

3. music4life

hahaha na als ik ga morgen dan is het toch pas na mn ochtend urine haha dus word het alweer zaterdag.. maargoed ik houd je op de hoogte

4. Alita

Alita Niet meer actief

doen!!!

5. music4life

haah doe ik zeker meid!:D

6. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Koop anders zo'n digitale van CB. Dan staat er letterlijk 'zwanger' of 'niet zwanger'.
    Ik zie trouwens ook een plus hoor. Als ik zo'n test had zou ik het eerst niet kunnen geloven en vervolgens een gat in de lucht springen, dus een voorzichtige felicitatie van mijn kant :).
    Heb inmiddels al heeeeeeel veel ervaring met testen en de enige keer dat ik zo'n resultaat had, was ik ook echt zwanger.
    Mocht je het toch nog lastig vinden te wachten tot maandag, kun je hem ook al eerder doen hoor. Toen ik de ICSI's deed moesten we na een nega test 3 dagen wachten en als ik dan nog niet ongi was geworden nog een keer testen, omdat het dan wel duidelijk zou kunnen zijn.

7. music4life

onwijs bedankt voor je sterkte uitleg,,het is denk ik zo licht omdat ik 8 dagen na eisprong test! ik had 4 dagen paar drupjes bruin per dag heeel weinig en ik heb een mk gehad 3 jaar geleden en ik was er bang voor,,en toen kreeg ik dit,,, ik had di avond hetzelfde streepje als die van vanmorgen dat vind ik een beetje vreemd! maar is dat mischien omdat ik zo vroeg test?

8. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Dan test je idd wel heel vroeg, dus dat zou het heel goed kunnen verklaren. Dan heb je ook nog maar weinig HCG. Ik wil je niet ontmoedigen, maar in zo'n vroeg stadium kan er ook nog van alles misgaan, dus als ik jou was zou ik daar in je achterhoofd ook wel een heel klein beetje rekening mee houden, in elk geval tot aan je NOD (14 dagen na je ei).
    Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik nu naar de drogist rennen om een digitale CB en die morgenochtend doen en als die positief is elke ochtend testen tot aan NOD whaha, maar ik ben na 6,5 jaar ook wel een geval apart natuurlijk, ik zou het gewoon niet kunnen geloven.
    Maar het beste is het na drie dagen nog een keer te doen, omdat je HCG dan verdubbeld is (dacht ik me zo te herinneren althans, want ben er al ff uit). Ik zou wel kiezen voor zo'n digitale CB, want het is zooooo geweldig 'zwanger' te zien staan in het display en dan kan het ook echt niet missen he :). Heel veel geluk toegewenst!

9. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Nou als je nu weer een plusje hebt is de kans wel heeeel groot datje zwanger bent :D
    Whoohoo!!!! weer een gelukkige onder ons! :D:D

10. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    ik zie wel een plusje... en streep is streep!!! :D

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik zie ook een plusje hoor, denk dat je zwanger bent. Spannend

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Eline: Vraagje, ben jij in de eerste ronde na de pilstop zwanger geraakt? Ik zie namelijk bij je handtekening staan dat je in de 1e ronde zwanger bent geraakt!

@Music: Idd een plusje, maar als ik jou was zou ik idd zaterdag nog een keer testen! Dus morgen naar het Kruidvat en zaterdagochtend TESTEN!!!

Liefs,
    Duveldraakje

13. music4life

dankjewel dames ik heb nu nog een test liggen maar die is van het goedkope merk! van de schlecker! dus die laat ik nog ff liggen! ik hoop dat het goed komt en ik zwanger ben spannenddddddddddddddddddddd ik ga morgen een test halen alleen nu belde mn moeder ik ga even mee morgen( ze heeft geen rijbewijs) ik zei jah tuurlijk,,maar ik moet natuurlijk wel een test in mn mandje werpen hoe ga ik dat doen!!!! hahaha

14. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Zorgen dat je moeder niet in de buurt is en dan de test snel onder andere spullen verstoppen. Dan als een gek naar de kassa (*beeld even in :D) en dan snel afrekenen zonder je moeder achter of voor je!

Suc-6 ;)

Liefs,
    Duveldraakje

15. music4life

haha ja he,hebben ze bij kruitvat ook die clearblue digi?! ik voel me der echt raar onder,, ben blij omdat ik denk dat ik zwanger ben maar aan de andere kant benk zo bang omdat het toch niet zo is?! :(

16. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Jep die hebben ze ook, ik geloof dat ze 3 of 4 merken hebben, waaronder de kv 2 voor 5 en ClearBlue digi.
    Suc-6 morgen en we hopen zaterdag een mooie posi-test van jou te zien!

Liefs,
    Duveldraakje

17. Alita

Alita Niet meer actief

Share This Page