Goedemorgen Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of tips heeft. Ik heb een onregelmatige cycles tussen de 30 en 38 dagen. Afgelopen donderdag zat ik op dag 38. Omdat ik de laatste anderhalve week behoorlijk misselijk en moe ben en vaak hoofdpijn heb dacht ik afgelopen dinsdag dat ik zwanger was. Ik heb in de avond een test gedaan van Clear Blue en deze was positief. Omdat ik graag bevestiging wou heb ik woensdag ochtend een test gedaan en deze was negatief. Donderdag heb ik een test van de kruitvat en clear bleu digital gedaan beide weer negatief. Ik zit op dit moment met een behoorlijk onzeker gevoel en weet ook echt niet wat ik ervan moet denken. Ik ben op heden nog niet ongesteld geworden en het voelt ook niet aan alsof ik ongesteld moet worden. Normaal krijg ik een week voor mijn ongesteldheid pijnlijke borsten ook daar heb ik nu geen last van. Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen of ervaringen wmet mij willen uitdelen Hierbij een foto van de positieve test
Ik heb even het nachtfilter over de foto gedaan. Ik zie een opgedroogde test. Hoe lang na het doen vd test heb je deze foto gemaakt? View attachment 508618
Ik heb een spiraal gehad, deze is in september verwijderd geworden. Ik zal een lichtere foto plaatsen.
Ik ben bang dat dit het vermeende valse grijze streepje is die deze test veelal geeft. Ik vind hem niet blauw en omdat de kv test 2 dagen daarna negatief was betekent dat er toen geen hcg zat. Heb je na donderdag al weer getest??
Ik heb na donderdag geen test meer gedaan, maar als ik het zo lees zal er dan ook geen positieve test komen
Nou als je nog niet ongesteld ben zou ik wel nog een test doen met ochtendurine. Ik vind die Cb test toch echt wel behoorlijk positief ...?
Ik vind het ook best wel een lichte Clearblue streep, maar het kan heeeeel vroeg al zijn mis gegaan helaas.
Ik vind cb testen niet goed. Precies hetzelfde meegemaakt... met cb getest licht positief volgende dag negatief met kruidvat test.. ruim 1 week later ongesteld..