Hoe voelt jullie eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik had vorige week maandag een uurtje of twee menstruatiepijn en best wel erge rugpijn in mn onder rug. Nou is mijnvraag kan dit door een eisprong want ik lees bij de klachten van een eisprong wel krampen maar nooit dat er iemand ook rigpijn heeft. Dus daarom vraag ik wat zijn jullie klachten bij de eisprong

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Hier ook aantal dagen zeurende ongi pijn voor eisprong. Dit is echter de groeispurt van de follikel en dus niet je eisprong zelf heb ik me laten vertellen. Bij mij is het meestal als de pijn weg is mijn eisprong is geweest. Succes

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Tussen 2 miskramen in heb ik ook een paar maanden het rijpen van het eitje gevoeld, maar de eisprong zelf heb ik nooit gevoeld. Het voelen van de rijping is op een gegeven moment ook weer weggegaan.

4. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik heb aan mijn rechterkant altijd heel veel pijn. Elke stap die ik zet doet pijn. Daarna is de pijn grotendeels weg, eitje is dan gesprongen!

5. Sarahhhh

Heeft niemand pijn in zn rug?

6. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Af en toe, kan wel uitstralen inderdaad!

7. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja ik herken dat wel, flinke steken/krampen en lage rugpijn. Wel voel ik die steken aan 1 kant en bouwt de pijn zich op

8. Sarahhhh

Ik had geen steken ik had echt menstruatie pijn haha. Ik hoop echt dat t me eisprong was dan word ik weer een keer ongesteld na twee maanden. Hahah

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier nooit wat van gevoeld. wel chronische pijn in die regio, maar de darmen lopen er ook langs he... dus kan er helaas niets over zeggen.

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik voel de laatste groeispurt van mijn eitjes, maar mijn eisprong... nog nooit gevoeld naar mijn idee en ik geloof er eigenlijk ook helemaal niet in!

11. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Nou ja dat versta ik ook onder ongipijn, in mijn geval dan 😉
    Ik hoop het ook voor jou!

12. Sarahhhh

Jaa maar t duurde echt een uurtje ofzo. Mja als t me eisprong was moet ik rond de 17e ongesteld worden. Als ik het dan niet ben dan ga ik naar de dokter aan t einde van de maand

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Mag ik vragen waarom je dan naar de dokter gaat??

14. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik voel hem steeds heel goed groeien, weet dus ook langs welke kant hij groeit :D
    ik voel het bij elke stap die ik zet en zeker wanneer ik ga zitten of als ik opsta.
    Ik voel hem niet altijd springen maar meestal wel, heb dan een enorme kramp onder in mijn buik, daarna voel ik mijn ei ook niet meer.

15. Sarahhhh

Omdat ik dan op dag 60 zit van mn cyclus

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Tja.. dat heet ontpillen. Het kan nog wel tot max een half jaar duren voordat je cyclus op gang is helaas.
    Vaak doet een huisarts nog niks en moet je toch nog even afwachten om te kijken of je cyclus toch zelf op gang gaat komen.

Succes ermee.

17. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Als ik het groeien voel, dan voel ik voel altijd rechts, vrijwel nooit links. Soms een beetje zeurderige gevoel, maar nooit echt steken of zo. Het voelt bij mij precies hetzelfde als dat zeurderige gevoel bij een menstruatie.

18. Sarahhhh

Heb zo af n toe hele lichte menstruatie pijn. Dat duurt maar n paar minuten en dan gaat t over naar kleine steekjes. Ga deze week denk ik ovulatie testen halen of nog een zwangerschaps test. Zijn die van de action eigenlijk wel goed omdat ze maar 2,50 zijn

19. Nidi

Nidi Lid

11 apr 2016
    65
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ik voel dan een paar uur lang steken onderin m'n buik (rechts of links). Dit doet soms nog best wel pijn ook trouwens😅

Voor diegene die het voelen, voelen jullie het elke maand of ook weleens niet?

20. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Ik voel wel vaak een steek links of rechts en buikkramp rond de eisprong. En ontpillen gaat bij de een sneller als de ander. Ik heb 11 jaar aan de pil gezeten, ik was in augustus gestopt en ik raakte in november zwanger.

Deel Deze Pagina