Hallo mama's Ik zit nu sinds een dikke 2 weken met een probleem! Ons dochtertje wordt snachts om 4 uur krijsend en schreeuwend wakker.Ik heb echt geen idee wat het is. ik heb zelf een gevoel dat ze bang is voor iets op haar kamer maar ik weet niet wat?? en waarom altijd om 4 uur snachts? ik kan de klok erop zettenaltijd 4 uur?? Ik dacht eerst probeer een flesje die slaat ze kwaad weg een luier is het ook niet want dan loop ik nog een half uurtje met haar en ze word niet rustig pas als ik haar kamertje uitloop met haar wordt ze rustig.Ik heb het geprobeerd met haar liedje (muziekmobiele) waar ze wel van in slaap valt als ze om 9 uur na bed gaat. Ik heb haar bewust opgehouden van haar middagslaapje ook dit helpt niet.. Uiteindelijk om 6 uur sochtends ben ik of mijn vriend zo kapot dat ik of hij met haar op de bank of in bed ga liggen. want anders krijgen wij helemaal geen nachtrust en dan is het goed als maar een van ons bij haar is.Het helpt ook niet als we haar bedje op onze kamer zetten of wat dan ook ze moet vaaf 4 uur bij een van ons zijn anders schreeuwt ze werkelijk alles bij elkaar. Kan een van jullie mij zeggen is dit een fase? of heeft iemand een tip? want wij zijn ten einde raad.
jeetje klinkt heel erg vervelend! Misschien droomt ze naar of schrikt ze plots wakker. Mijn nichtje was net 1 jaar toen ze schreeuwend wakker werd en helemaal overstuur was.. ook een periode voor het slapen gaan.. Dit was met twee weken over...
Onze dochter wordt nu al enkele maanden wakker op steeds dezelfde tijdstippen. Geen idee wat het is, maar vervelend is het wel
Hier konden we er een ca maand geleden ook de klok op gelijk zetten. Elke nacht opnieuw. Gelukkig hoefde wij er alleen een speentje in te doen en ze sliep verder. Het heeft ongeveer 3 weken geduurd.
Onze zoon doet dit ook op het moment en hij is 9.5 maand.. dan wil hij een slokje van zijn fles en bij 1 van ons zijn en valt weer in slaap. De ene keer gebeurd dit 1 keer de andere keer wel 7/8 keer per nacht.. mischien een fase,, wel een vermoeiende