Goedemorgen, Ik heb in februari en april een vmk gehad en sindsdien is mijn cyclus in de war. Op zich ben ik wel heel regelmatig (altijd 28/29 dagen) maar ik heb gedurende die periode iedere dag wel wat bruinverlies en met name na het vrijen wordt dit wat erger. Nu maak ik me best wel een beetje zorgen. Ik ga vrijdag voor de zekerheid een uitstrijkje laten maken maar dat duurt nog een paar dagen. Vandaar mijn vraag hier: enig idee hoe dit zou kunnen komen en zou het het zwanger worden in de weg kunnen staan? Ik test overigens met ovulatietesten en deze zijn iedere maand op dag 13 of 14 positief. Verder voel ik mijn eisprong ook goed. Alvast bedankt voor jullie tijd!
HOihoi, Je ziet inderdaad dat na een miskraam je cycles tijdelijk van slag kan zijn vaak als je eenmaal goed ongesteld bent geweest is dit weer over. Het is goed dat je voor de zekerheid een uitstrijkje laat maken misschien zit er een schimmelinfectie die de baarmoedermond kwetsbaarmaakt en je daarom wat bloedverlies geeft. Imke