zwangerschapskussen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by lovekisses, Jan 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

Oct 24, 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden!
    Omdat ik niet meer lekker slaap en maar moeilijk me plekkie kan vinden zit ik o er een zwangerschapskussen na te denken.

Hebben jullie misschien tips waar ik op moet letten of wel merk jullie aanraden?

Thanks!

2. Mir81

Mir81 Bekend lid

Sep 25, 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik slaap sinds een week met een voedingskussen omdat ik ook niet lekker lag en verkeerd ging liggen waardoor ik overal last van kreeg. Nu slaap ik beter. Ik lig dan op m'n zij met het kussen voor me zodat ik niet "om kan vallen" en half op m'n buik ga liggen waardoor m'n bekken etc scheef komen te liggen.

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
  4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Ik heb nu ook sinds een paar dagen een voedingskussen om mee te slapen, echt lekker. als ik op mijn zij lig dan strek ik mijn onderste been en het bovenste been trek ik op en leg ik op het voedingskussen lig zo niet op mijn buik en lekker tegen het kussen aan.
    Ik heb die van prenatal. Dat is met zo'n bolletjes vulling blijft lekker stevig.

ik vind ze wel duur hoor..maargoed dadelijk ook fijn met voeden en om je kleintje op te leggen.

5. valien

valien Actief lid

Oct 19, 2012
    107
    0
    0
    Ik heb er een gekregen van een vriendin (anders had ik hem aangeschaft via MP) en het is een uitkomst! Op de bank leg ik hem met zitten lekker achter me, en met slapen kun je er ook alle kanten mee op! Leg meestal tussen m'n knieeen en een stukje onder m'n kussen, en de rest van m'n lichaam er lekker tegen aan!

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

Sep 25, 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik heb hem ook via MP gekocht, ik heb die van de Hema.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb ook een, van de Hema, heerlijk ding. Ik slaap er nog steeds mee :p

8. Alf

Alf Niet meer actief

Hier één met bolletjes en één van de Hema. Hema is veruit het fijnste! Zowel om.mee te slapen, op te voeden en als 'nestje' in de box..

9. krabbeke

krabbeke Actief lid

Jun 30, 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook een voedingskussen. En ik vind het een onding :) Zowel met slapen als met voeden vind ik hem niet handig. Veel te groot en stug. Ik gebruik nu voor het slapen een gewoon hoofdkussen met donsvulling, die kan ik lekker in de juiste vorm kneden ;) Werkt voor mij prima.

10. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Heb hem van de hema. In het begin mee geslapen en toeneen tijd niet, nu weer dankbaar dat ik hem heb met 39+ weken en maaaaagzuur!!!

11. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er één van het Kruidvat (15 euro) en hoewel omdraaien met zo'n ding tussen je benen een heel gedoe is, ligt het wel erg lekker.

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik heb een voedingskussen van prenatal, maar ik gebruik hem nog niet. Ook al heb ik een flink buikje al (ik lijk wel 5 maanden) ik slaap nog steeds op mijn buik (half dan, been opgetrokken).

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ik vond het later in de zwangerschap wel erg fijn trouwens dat voedingskussen, deed hem tussen mijn knieeen, gaf wat steun, manlief werd bijna jaloers want ik omhelsde alleen nog maar het kussen:p

14. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Haha ja want plaats voor ml vast te houden heb je bijna niet meer :p:D

15. LaNina

LaNina Actief lid

Jun 22, 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een fervent gebruikster van het voedingskussen. Het omdraaien in bed inclusief voedingskussen is vrij onhandig, maar dit nadeel weegt echt niet op tegen de vele voordelen.

16. lovekisses

lovekisses Bekend lid

Oct 24, 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk om al jullie info te horen over de kussens. Ik wil hem graag omdat ik altijd op me buik sliep maar dit niet meer kan omdat me.borsten erg geboelig zijn en vriendjelief wil altijd alleen liggen met slapen. Dus moest ik een oplossing zoeken om tegen aan te plakken haha.

Welke kussen vinden jullie het beste en hoe duur is die?

17. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hihi ja dat weet ik nog van mijn vorige zwangerschap, maar omdraaien werd sowieso een gedoe op een gegeven moment, eerst rechtop zitten want omdraaien ging niet meer, kussen mee en hupsakee, haha manlief werd gek van dat ding tussen ons in maar het was mijn beste maatje:):)

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Lovekisses ik heb eigenlijk niet zo vergeleken, mijn man had deze toen snel van de prenatal gehaald omdat het in de buurt van zijn werk zat. Maar ik zou gewoon het goedkoopste voedingskussen nemen die je kan vinden toch? Ik weet niet of ze allemaal zo zijn maar die van mij is gevuld met van die hele kleine balletjes zodat je de vorm erin kan kneden, dat is erg fijn want soms wa shet te dik tussen mijn knieeen en kon ik echt de lekkerste houding ermee zoeken

19. lovekisses

lovekisses Bekend lid

Oct 24, 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom wil ik iedereen zn mening even weten. Als er namelijk niet veel verschil in zt, dan neem ik de goedkoopste gewoon.

20. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Die heb ik ook, ik vind het een topding. Ik slaap er sinds een aantal weken ook mee en sindsdien slaap ik heerlijk!

Share This Page