Hoi dames, Ik heb sinds circa 2 weken heel soms (meestal 's avonds) een vreemde geur bij het plassen. Niet zoals in het begin van de zwangerschap, een donkere urine vanwege de sterkere afscheiding v/d afvalstoffen, maar echt een heel andere geur en gewoon licht van kleur...sorry beetje vies verhaaltje, maar als ik het probeer thuis te brengen doet het me aan rubber/elastiek denken Best sterk...misschien wat zoet, dat weet ik eigenlijk niet precies... Kan dit druppelend vruchtwater zijn? Het is ook maar soms...ik vind het zo gek...
lijkt het op zoete appeltjes? zoet? dan misschien even je glucose laten testen????? ik weet het ook niet hoor... maar daar doet het me aan denken iig.... (als je glucose te hoog is, wordt dat uitgescheiden via je urine die dan zoetig gaat ruiken; hoop niet dat het dit is voor je! maar ik type maar eerlijk waar het mij aan doet denken...)
Bedankt voor het meedenken Sannah.... Echt zo zoet ruikt het niet (als appeltjes), het is een vreemde geur..hmm toch maar bespreken met de VK denk ik... Nu heb ik het weer 2 dagen niet gehad, maar soms is het echt een dominante lucht bij het plassen...zo vreemd.... @Jenna: een blaasontsteking heb ik wel gehad, heb daar toen anti-biotica voor gekregen van de HA...zou dit het nog kunnen zijn? Moet nog steeds wel vaak naar het toilet, maar weet niet of dat gewoon bij de zwangerschap hoort...
komt me erg bekand voor heb heto ok een tijd lang gehad en dan vooral de nacht plasjes hihi. die roken idd zo zoetig heel appart. heb hetn u al een hele tijd niet meer gehad zelf dacht ik dat het miss gewoon afvalstoffen van vruchtwater zijn.