Ik ben nu 32 weken en mijn kindje was met 30 weken al ingedaalt.. nu lees ik overal dat je bevaling dan bijna gaat beginne.. Is dat zo, ik heb ook al krampe naar beneden. Kan ik er nu van uit gaan dat ik eerder beval of hoef ik me daar niet druk over te maken..
hey mijn meisje was ook al zo vroeg ingedaald..en ik ben nu 39wk en 3 dagen zwanger..en de pijn van onderen zijn waarschijnlijk indalingsweeen..die heb namelijk ook heel erg en al heel lang..dus zegt niets over dat de bevalling gaat beginnen.. groetjes mij
Mijn oudste was met 30 weken ook al ingedaald, maar met 34 weken weer 'uitgedaald' (of opgestegen?), om vervolgens met 36 weken toch weer terug te zakken. Hij is met 38 weken geboren. Deze baby was bij de vorige controle met 36 weken nog niet ingedaald, ik weet niet of ie dat nu wel is, want ik moet pas volgende week weer voor controle. Voel me vandaag wel heel apart, dus wie weet haal ik die controle wel niet eens meer. Sommige babies schijnen pas tijdens de bevalling echt in te dalen.
Vroeg indalen zegt niks. Mijn zoontje was ook al vroeg ingedaald en ik ben 'gewoon' 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen.
Neej vroeg indalen zegt niets hoor! Jildou was ook vroeg ingedaald (29 weken) maar is pas 9 dagen na de uitgerekende datum gekomen hoor !
Bij de pretecho met 28 weken bleek ze ingedaald. Ik had ook een hele lage buik, en iedereen riep dat ze niet lang zou blijven zitten Ben bevallen met bijna 42 weken, en zelfs ingeleid.
Ook hier beeb al een weekn helemaal ingedaald! En de krampen herken ik ook, zijn bij mij echt de indalingsww.. en die zijn niet echt prettig hahaha Maar zegt helemaal niets over hoe snel de bevalling begint hoor!
Zegt volgens mij ook niks. Bij mij was ze met 32 weken bijna helemaal ingedaald en mijn vliezen braken 36,5 weken. Maar dat heeft volgens mij niks met het indalen te maken.