hoelang verlies je na je prop nog roze/bruine afscheiding?

Discussie in 'De bevalling' gestart door iekieb0e, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iekieb0e

iekieb0e Lid

1 jul 2008
    28
    0
    0
    ik ben zaterdagmorgen mijn slijmprop verloren en smiddags kwamen mijn weeen opgang..kwamen om de 10a20minuten en werden steeds iets heftiger..maar verder gebeurde er weinig..savonds de vk gebeld..maar moest maar lekker gaan slapen en weer bellen als ze 2 uur lang om de 3a4 minuten kwamen..ben dus lekker gaan slapen en lekker uit gaan slapen zondagmorgen..toen ik wakker werd nog 2 weeen gehad maar uit eindelijk helemaal gestopt..nu verlies ik wel al vanaf zaterdagmorgen die roze/bruine soms met echt rood afscheiding..hoelang duurt deze afscheiding?ik kan ook niet zien of me vliezen gebroken zijn aangezien ik voor die afscheiding wat soms heel veel is maandverband gebruik..en vrijdagavond in het ziekenhuis had ik al niet zoveel vruchtwater meer maar nog wel genoeg voor de baby..

groetjes marieke

2. babs81

babs81 Niet meer actief

oe spannend....

Daarom ben ik zo blij dat ik met 37,1 en 38,2 bevallen ben! HAAT WACHTEN haha

Ik verloor 3dagen voor de weeen begonnen al het bekende bloedprop
    En smorgens om 7uur op 6april bloed
    en toen begonnen langzaam de weeen op te komen
    en uiteindelijk op 8april bevallen

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn slijmprop ben ik verloren onderweg naar de gyn om 15.00 en ik had om 10 daarvoor al weeen en had al 3 cm ontsluiting

4. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik heb een beetje hetzelfde verhaal.
    Sinds de nacht van zaterdag op zondag verlies ik slijmerig bloedverlies, is dus van de slijmprop. Ik kreeg veel harde buiken en kramp, wrs weeen.
    Maar nu niets meer daarvan :( .
    Het zijn volgens de VK voortekenen. Dus nog geen bevalling en kan dus alle kanten op gaan.
    Er zit dus echt niets anders op, dan wachten wat er komen gaat.
    Het maakt me wel onzeker hoor.

5. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    De slijmerige afscheiding met bloed is wel weer goed aanwezig, maar geen weeen enzo

Deel Deze Pagina