hormoon injecties

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xnancex1, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    hey dames!

ik krijg vanaf week 16 t/m week 36 elke week een hormoon injectie. en dit om een vroeggeboorte zo veel mogelijk proberen te voorkomen. (ik ben van mijn eerste bevallen met 25wk en 5dgn)

nou is mijn vraag, heeft iemand hier ervaringen mee en zo ja, waar geven ze de prik? in je been misschien?
    ik heb dit nog niet gehoord van de gynaecoloog. is ook niet echt belangrijk maar ben wel benieuwd naar ervaringen.!

liefs nance

2. janina

janina Actief lid

hoi hoi

ik heb mee gedaan aan een test toen ik zwanger was van mijn tweeling, er konden hormonen (wat jij krijgt) of water/zout in zitten, geen idee wat ik heb gehad, dat hoor ik over 7 maanden, in ieder geval, ik haalde ze elke donderdag en moest ze in een spier, je kunt kiezen uit je bovenbeen of bil, ik vond in de bil minder pijnlijk (soort dikke emulsie wat je voelt lopen),
    ik vond het allemaal reuze meevallen, al was ik blij dat ik de laatste 2 tot 36 weken niet meer hoefde :oops: hihi, ze zijn met 34 weekjes geboren

veel succes en ik hoop voor je dat je nu je zwangerschap mag uitlopen

3. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    hey hey
    een tante van me heeft het ook gehad wegens een vroeggeboorte dat helaas verkeerd afliep maar de derde spruit is geboren met 40 weken en 5 dagen dus die spuiten werken wel denk ik je krijg ze in je been of bil ik geloof erin dat het werkt in idergeval een vriendin van me krijg ze nu ook dus ben benieuwd hoe lang zij nu doorloop de eerste kwam met 27 weken ;) en ze is nu al 32 weken

4. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties!
    het stelt me in ieder geval weer gerust dat er goede verhalen over zijn.

Deel Deze Pagina